اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

جهان اسلام در روز قدس اتحاد خود را به دنیا نشان می‌دهد

استاندار قم با صدور پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی قدس اعلام کرد: روز قدس روز نمایش شکوه اتحاد و همبستگی جهان اسلام و تجلی همدلی و اعلان برائت علیه غاصب صهیونیست است.

جهان اسلام در روز قدس اتحاد خود را به دنیا نشان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام بهرام سرمست استاندار قم آمده است: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌نام روز جهانی قدس نشان از تدبیر و دوراندیشی امام عزیز برای زنده نگه داشتن مسآله فلسطین است.

در این پیام آمده است: روز قدس روز نمایش شکوه اتحاد و همبستگی جهان اسلام و تجلی همدلی و اعلان برائت علیه غاصب صهیونیست است. روزی که نام فلسطین و مردم مظلوم و بی دفاع آن در جهان طنین انداز و موجی از نفرت و بغض و کینه بر علیه اسراییل در بین مسلمانان و آزادی خواهان جهان فراگیر می‌شود.

در این پیام خاطرنشان شده است: اگرچه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی و تجمع عظیم همیشگی روز قدس در ایران اسلامی برگزار نمی‌شود ولی این محدودیت مانع از حمایت ملت شریف ایران اسلامی از مردم مظلوم و ستم کشیده فلسطین نخواهد شد و لذا همگی با استماع بیانات حکیمانه و مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در این روز که در واقع ترسیم گر راهبرد جهان اسلام در قبال مسآله فلسطین است، روز قدس را متفاوت از گذشته گرامی خواهیم داشت.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول