اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

قدس به زودی آزاد خواهد شد/ نابودی رژیم اشغالگر نزدیک است

رئیس مرکز مطالعات سیاسی دانشگاه لبنان با اشاره به این که رژیم اشغالگر به پایان عمر خود رسیده و امروز مشکلات داخلی آن را متزلزل کرده است، گفت: قدس به زودی آزاد خواهد شد و این روز را همگان خواهند دید.

قدس به زودی آزاد خواهد شد/ نابودی رژیم اشغالگر نزدیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، طلال عتریسی در کنگره بین المللی قدس شریف که به صورت مجازی در حال برگزاری است اظهار کرد: پافشاری امام خمینی(ره) بر بزرگداشت این روز و اشراف سیاسی ایشان بر اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، نشانه عمق شناخت ایشان از مسائل اسلام است.

وی با بیان اینکه قدس با ماه مبارک رمضان بسیار ارتباط دارد و از جایگاهی برخوردار است که کسی نمی تواند آن را کتمان کند، افزود: همه ملت‌های مسلمان این روز را بزرگ می‌دانند.

رئیس مرکز مطالعات سیاسی دانشگاه لبنان ادامه داد: صهیونیست‌ها همیشه تلاش داشته اند تا قدس را به عنوان پایتخت خود اعلام کنند، اما بزرگداشت روز قدس هر سال در ماه مبارک رمضان مانع تحقق این پدیده شوم شده است و مقاومت و فرهنگ مقاومت هرگز نخواهد گذاشت که صهیونیست‌ها قدس را پایتخت خود اعلام کنند.

وی با بیان اینکه قدس شریف به قدری ریشه در اعتقادات مسلمانان دارد که هیچ کس نمی‌تواند مانع عظمت و عزت آن شود، بیان داشت: دشمنان با برخی توطئه‌ها و جریان‌ها تلاش می کنند که اقداماتی را علیه قدس شریف انجام دهند، اما موفقیت چندانی به دست نیاورده اند.

عتریسی گفت: فشارهای اقتصادی و سیاسی در جوامع اسلامی هرگز مانع حمایت مسلمانان از قدس شریف نشده و نخواهد شد و با وجود اینکه همچنان این فشارها ادامه دارد، اما دشمنان باید بدانند که این نقشه آن‌ها هم نابود خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر به پایان عمر خود رسیده و امروز مشکلات داخلی آن را متزلزل کرده است، خاطرنشان کرد: قدس به زودی آزاد خواهد شد و نابودی رژیم اشغالگر نزدیک شده و این روز را همگان خواهند دید.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول