اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

رژیم صهیونیستی یک ویروس مهلک در منطقه است

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رژیم صهیونیستی یک ویروس مهلک در منطقه است که باید با مبارزه آن را بین برد.

رژیم صهیونیستی یک ویروس مهلک در منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام امان‌الله علیمرادی اظهار داشت: روز جهانی قدس بر مسلمانان جهان، ملت عظیم‌الشان ایران، مردم کریم کرمان، مبارک باد. روز قدس، ضرورت حمایت و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به همه‌ حق‌طلبان و مسلمانان غیور جهان یادآوری می‌کند.

 نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: روز قدس، با فکر الهی امام خمینی (رضوان الله علیه) حلقه‌ی وصلی برای هم‌صداییِ مسلمانان درباره‌ی قدس شریف و فلسطین مظلوم شد. ملّت‌ها هم روز قدس برای برافراشته نگهداشتن پرچم آزادی فلسطین گرامی داشتند.

وی بیان کرد: سیاست استکبار و صهیونیسم بر کمرنگ‌کردن مسئله‌ فلسطین و به فراموشی راندن آن است؛ در مقابل وظیفه مهم قدسی، یادآوری بزرگیِ فاجعه‌ی غصب کشور فلسطین و تشکیل غدّه‌ی سرطانی صهیونیستی در آن است.

علیمرادی گفت: در میان جنایات بشری، جنایتی در این حجم و با این شدّت سراغ نداریم که یک کشور را غصب کنند و یک دولتِ بدون ملّتِ را در آن جعل کنند و مردم آن را برای همیشه از سرزمین اجدادی خود برانند و فجیع‌ترین انواع قتل و جنایت و هلاکِ حَرث و نسل ده‌ها سال تداوم دهند. این ستم تاریخی، حقیقتاً یک رکورد در سَبُعیّت و شیطان‌صفتی مستکبران است. 

 نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: جعل دولت صهیونیست توسط غربی‌ها در فلسطین بنای یک پایگاه حضور و نفوذ دائمی‌ برای خود در غرب آسیا و امکان دسترسی نزدیک برای دخالت و تحمیل و تسلّط بر کشورها و دولت‌های این منطقه بود.

وی با تأسّف اغلب دولت‌های عرب، بتدریج تسلیم شدند و  وظیفه‌ی انسانی و اسلامی، و غیرت عربی خود را به فراموشی سپرده و با امیدهای واهی به هدفهای دشمن کمک کردند. گروه‌های مبارز نیز پس از برخی مجاهدتهای فداکارانه در سالهای نخست، بتدریج به راه بی‌فرجام مذاکره با اشغالگر و حامیانش کشانده شدند.

علیمرادی تصریح کرد: اما طلوع انقلاب اسلامی ایران، فصل جدیدی در مبارزه‌ برای فلسطین گشود و کارهای بزرگ سیاسی، موجب پدیدآمدن «جبهه‌ مقاومت» در  منطقه شد، جبهه‌ مقاومت رو به اقتدار و امیدِ فزاینده و جذب روزافزون عناصر قدرت پیش می رود و جبهه‌ی ظلم و کفر و استکبار روز به روز تهی‌تر و مأیوس‌تر و کم‌توان‌تر می‌شود.

وی افزود: سیاست آمریکا و صهیونیست‌ها در انتقال درگیری‌ها به پشت جبهه‌ مقاومت است. راه‌اندازی جنگ های داخلی در سوریه، و محاصره‌ نظامی و کشتار شبانه‌روزی در یمن، و ترور و تخریب، و تولید داعش در عراق و مانند آن ترفندهایی برای سرگرم کردن جبهه‌ی مقاومت و فرصت دادن به رژیم صهیونیست است.

 نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد:  سیاست دیگر عادّی‌سازی حضور رژیم صهیونیستی در منطقه است. برخی برای توجیه این سیاست، استدلال می‌کنند که رژیم صهیونیستی واقعیّتی در منطقه است، حال آن که با واقعیت ویروس‌های مهلک باید مبارزه کرد و از بین برد.

علیمرادی بیان داشت: ویروس صهیونیسم، بی‌گمان به همّت و ایمان و غیرت جوانان از این منطقه ریشه‌کن خواهد شد و همه باید ملّت فلسطین را در این جهاد مقدّس یاری کنند. حقیقت این است که فلسطین متعلّق به فلسطینیان است و باید با اراده‌ آنان اداره شود و آنچه قطعاً باید برود نظام صهیونیستی است.

انتهای پیام/3388

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول