اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

رژیم صهیونیستی به اوج شکنندگی رسیده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: تلاش‌های مجدّانه و همّت گسترده مردم فلسطین باعث شده که شکنندگی جریان صهیونیست به اوج برسد و هر روز نشانه‌های بیشتری از نابودی این غدّه سرطانی آشکار شود.

رژیم صهیونیستی به اوج شکنندگی رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نشانه‌های بسیاری از فروپاشی سیاسی نظام حاکمیتی در رژیم صهیونیستی به چشم می‌خورد و برنامه گسترده برای انتقال مهمانان ناخوانده فلسطین به منطقه «پاتاگونیا» در آرژانتین، نشانه‌ای روشن از اضمحلال آرمان جعلی ارض مقدس صهیونیست‌هاست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: تلاش‌های مجدّانه و همّت گسترده مردم فلسطین برای بازپس‌گیری کشور اشغال شده‌شان و روحیه ایستادگی و مقاومتی که در برابر ظالمان صهیونیست دارند، باعث شده که شکنندگی جریان صهیونیست به اوج برسد و هر روز نشانه‌های بیشتری از نابودی این غدّه سرطانی آشکار شود.

وی افزود: این پیروزی به دست نیامده مگر با استقامت و مقاومت طولانی مدت و جدی مردم فلسطین که به قیمت هزینه کردن از جان و مال و ناموس خودشان ایستادند و از این ارزش‌های دینی حفاظت کردند و در خط مقدم این جبهه نقش‌آفرینی کردند.

طاهری گفت: ما با عنوان مسلمانانی که به دستور پیامبر اعظم وظیفه داریم در مقابل ظلم بایستیم و طبق قاعده قرآنیِ «لا یَظلمونَ و لا یُظلمون»، همان‌طور که اجازه نداریم ظلم کنیم، همان‌طور هم اجازه نداریم ظلم را بپذیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: اگر در گوشه و کنار جهان اسلام و حتی اقصی نقاط جهان به مظلومی ظلم شود، اسلام عزیز این تکلیف را بر عهده ما گذاشته که در قبال ظلمی که انجام می‌شود، بی‌تفاوت نباشیم، اعلام موضع کنیم و اگر می‌توانیم جلوی آن ظلم را بگیریم.

این مقام مسؤول عنوان کرد: مردم مظلوم فلسطین که سال‌ها در خط مقدم جبهه مقاومت برابر ظالمان و صهیونیست‌های خبیث قرار گرفته و هزینه‌های اصلی را در این مسیر پرداخت کرده‌اند حداقل انتظارشان از دیگر مسلمانان جهان این است که از آن‌ها پشتیبانی کنند و آن‌ها را در میدان مبارزه تنها نگذارند.

وی اضافه کرد: مسلمانان وظیفه دارند با حمایت‌های مادی و معنوی، زمینه استمرار این حرکت و جریان مبارزه را برای آن‌ها فراهم کنند و طبیعتاً ما که به دستور اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام مامور به حمایت از مظلومان هستیم و تقدس قبله اول مسلمانان در روایات متعددی به ما رسیده و حفاظت از حرمت این ارض اقدس را به‌عنوان تکلیف برای ما قرار داده‌اند، وظیفه‌ی سنگین‌تری داریم که در مقابل ظلم متجاوزان و هتک حرمت به مقدسات بی‌اعتنا نباشیم.

طاهری تاکید کرد: حداقل کاری که می‌توان کرد این است که در روز جهانی قدس که تدبیر داهیانه و طراحی دقیق و راهبردی حضرت امام راحل (قدس سره الشریف) است و استمرار این جریان مقدّس مورد تأکید همیشگی رهبر معظم انقلاب است در حد وسع خود نقش‌آفرینی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول