اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: گسترش گروه‌های مقاومت فلسطینی نتیجه روز قدس است

حسین رئیسی گفت: نامگذاری یک روز به نام روز قدس باعث شد از یکسو مردم جهان در جریان تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی قرار گیرند و از سوی دیگر باعث گسترش هسته‌ها و گروه‌های مقاومت برای مقابله با این رژیم کودکش شد.

نماینده مجلس: گسترش گروه‌های مقاومت فلسطینی نتیجه روز قدس است

حسین رئیسی نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت:‌ اگر تا پیش از انقلاب اسلامی بعضی ملت‌ها در جریان تجاوزات رژیم کودکش صهیونیستی در فلسطین اشغالی نبودند پس از انقلاب و با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس توسط امام خمینی (ره) پیام مظلومیت مردم فلسطین به جهان صادر شد.

وی افزود: پس از نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس ملل جهان به تدریج در جریان تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی قرار گرفتند و انزجار خود را از این تجاوزات و بی‌رحمی‌ها اعلام داشتند.

نماینده مردم میناب در مجلس اظهار داشت:‌ امروز سرتاسر جهان در جریان اقدامات و رفتارات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارند و این به برکت روز قدس است و همین مسأله باعث شده تا بسیاری از ملت‌ها حمایت‌هایی را از ملت مظلوم فلسطین داشته باشند.

رئیسی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر نامگذاری یک روز به نام روز قدس و به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین باعث شد تا هسته‌های مقاومت در سرتاسر منطقه بر علیه استکبار و صهیونیست شکل بگیرد و گسترش گروه‌های مقاومت فلسطینی و غیره نتیجه و ثمره روز قدس است.

وی افزود: امروز مردم غزه در برابر صهیونیست‌ها دست‌شان خالی نیست و با دست پر مقابل آنها می‌ایستند و اگر تجاوزی را از جانب صهیونیست‌ها صورت گیرد این تجاوز بی‌پاسخ نمی‌ماند و آنها پاسخ تجاوزشان را دریافت خواهند کرد و این‌ها همه نتیجه و ثمره روز قدس است که مردم فلسطین را به این موقعیت رسانده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول