اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آزادی قدس خون بهای شهدای مقاومت است

یک فعال سیاسی و اجتماعی هرمزگان گفت: آزادی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی که عامل اصلی تفرقه و نیرنگ در جهان اسلام است، خون بهای شهدای مقاومت است که محقق خواهد شد.

آزادی قدس خون بهای شهدای مقاومت است

سعید پیشوایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: به لطف خدای متعال و به دستان پربرکت شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی اکنون مقاومت دیگر فقط سنگ در اختیار ندارد بلکه موشک‌های دقیق و نقطه‌زنی در اختیار دارد که می‌تواند خواب را از چشمان صهیونیست‌های کودک کش برباید.

وی افزود: روزی ارتش رژیم جعلی اسراییل در یک شب تمامی ارتش‌های منطقه را زمین گیر می‌کرد اما امروز به مدد اراده الهی و حرکت دلاورانه شهید سلیمانی، مقاومت به تنهایی برای کل ارتش این رژیم کافی است.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: آزادی قدس نزدیک است و تمامی زد وبندهای پشت پرده صهیونیست‌ها با مرتجعان منطقه‌ای نقش برآب است و آنان نیز می‌دانند که دست صهیونیست‌ها به خون هزاران زن و کودک عرب آلوده است و دیر یا زود بر علیه آنان نیز توطئه بزرگی خواهد کرد.

پیشوایی با اشاره به اهمیت انتقام خون حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت در مسیر آزادی قدس، تصریح کرد: آزادی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی یک باور عمیق در وجود ملت‌های مبارز منطقه است و خون بهای شهدای مقاومت ما چیزی جز نابودی رژیم صهیونیستی و ایادی آن نخواهد بود.

وی همچنین تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی را دلیل اصلی رشد و پویایی جریان مقاومت در منطقه برشمرد و گفت: هر جا که تابع فرمان و منویات رهبر فرزانه انقلاب بودیم به موفقیت رسیدیم و این راه با قدرت ادامه یافته است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول