اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

روز قدس محور وحدت میان مسمانان است

امام جمعه بندرلنگه گفت: روز جهانی قدس، میعادگاهی برای وحدت جهان اسلام پیرامون یک تجاوز به ملل مسلمان در فلسطین و عرصه‌ای برای مبارزه بی امان با ظلم است.

روز قدس محور وحدت میان مسمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت اسلام جواد اسماعیل‌نیا در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اهمیت روز قدس در ایجاد وحدت میان ملت‌های مسلمان که حاصل دوراندیشی عمیق امام راحل بود، اظهار کرد: امام تمام نیروهای مقاومت در منطقه و حامیان مقاومت را حول محور قدس یکدل و یک صدا کرد و این ثمره ارزشمند بواسطه وجود نگاه الهی در بطن آن، تا به امروز زنده و پوینده بوده و خواهد بود.

وی با بیان این که گسترش دامنه انسجام ملت‌های مسلمان به تحریم همه‌جانبه رژیم صهیونیستی از مظاهر گرامیداشت روز قدس و احیای ملت فلسطین برای گرفتن حق خویش از صهیونیست‌ها است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با قدرت و صلابت در تمامی این 42 سال اخیر که بسیاری از کشورهای منطقه خود واداده این رژیم جعلی شدند اما ایستاد و از مقاومت به طور همه‌جانبه‌ای حمایت کرد.

امام جمعه بندرلنگه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی در مسلح کردن جریان مقاومت در منطقه به ابزار و تجهیزات روز و آموزش به آنان در راستای تولید نیازهای دفاعی خویش، بیان کرد: بجای سنگ امروز در دستان مقاومت، بهترین پهپادها و موشک‌های نقطه زن قرار دارد و همین عامل باعث شده تا صهیونیست‌های مدعی خاک تمام کشورهای منطقه اکنون در درون مرزهای خود زندانی شده‌اند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا تأکید کرد: انتقام خون شهدای مقاومت جز با نابودی صهیونیست‌ها نیست و ما امروز با ولی فقیه زمان خویش پیمان دوباره‌ای می‌بندیم که راه پرافتخار عزت‌طلبی و مجهز شدن به سلاح علم و ایمان را بیش از پیش ادامه دهیم.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول