اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دولت جوان حزب‌اللهی، گشاینده راه است

دولت جوان حزب‌اللهی باید گشاینده راه‌هایی باشد که غربی ها هنوز آن را نرفته‌اند و همانطور که در بحث دفاعی جلو زده‌ایم باید در باقی موارد نیز پیشرفت کرده و نگاهمان به صندوق بین‌المللی و کشور آمریکا نباشد.

دولت جوان حزب‌اللهی، گشاینده راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی بجنوردی در پیام مجازی آدینه این هفته اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل هر کشوری انتخابات آن کشور است و امام راحل رضوان‌الله تعالی نیز در سخنرانی و وصیت‌نامه‌ خود تأکید بر انتخابات از جهت مشارکت حداکثری و انتخاب صحیح داشته‌اند.

وی گفت: یکی از مؤلفه‌های حفظ نظام شرکت در انتخابات است که موجب اقتدار نظام درصحنه داخلی و خارجی بوده و نباید آن را مسأله کوچکی تلقی کنیم؛ چون بی‌تفاوت بودن به آن ازنظر انسانی و اسلامی شایسته نیست و نباید نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت بود.

امام‌جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: کرامت انسان در این است که خودش انتخاب کند و  مقام معظم رهبری نیز می‌فرماید انتخابات لیله‌القدر نظام اسلامی بوده و این تشبیه جالب ازآن‌جهت است که  در شب قدر نیز از خدا سرنوشت خوب را خواستاریم.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی بابیان اینکه کسی منکر مشکلات موجود  نیست افزود: شرکت نکردن راه‌حل مشکلات نبوده و برعکس مشارکت است که دشمن را ناامید خواهد کرد و انگیزه هر شخص باید این باشد که  احساس تکلیف شرعی کند و بارأی دادن موجب تقویت انسجام ملی شود.

وی در ادامه گفت: ممکن است کسی  انگیزه کافی برای مشارکت در انتخابات نداشته باشد اما اگر کشور خود را دوست داشته و به دنبال اطاعت از ولی‌فقیه و ادای دین به خانواده شهدا است باید حضور پررنگ داشته باشد؛ چراکه سفارش به انتخابات در کلام شهدا بسیار مشهود بوده و همان‌طور که سردار سلیمانی محبوب دل‌ها است اگر ایشان الآن بودند توصیه به شرکت گسترده و انتخاب شایسته می‌کردند.

امام‌جمعه موقت بجنورد تنها راه‌حل مشکلات معیشتی را حضور در انتخابات  دانسته و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری وقتی از دولت جوان حزب‌اللهی یاد می‌کنند منظورشان روحیه جوان انقلابی است ولو اینکه آن فرد سنش زیاد باشد و دولت جوان انقلابی در چنبره تارعنکبوت رانت نباید باشد؛ بلکه باید دولت خلاقیت و پاکی و نوآوری باشد.

وی اضافه کرد: دولت جوان حزب‌اللهی باید گشاینده راه‌هایی باشد که غربی‌ها هنوز آن را نرفته‌اند و همان‌طور که در بحث دفاعی پیشرفت کرده این در باقی موارد نیز پیشرفت کرده و نگاهمان به غرب نباشد.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی در پایان عید فطر را پیشاپیش به مسلمانان جهان تبریک گفته و خاطرنشان کرد: عید فطر عید بازگشت به فطرت و پاکی‌ها و درواقع عید شباهت یافتن به امام زمان(عج) است؛ ازآنجایی‌که ما هرچه به فطرت الهی نزدیک شویم انسان کامل‌تری شده‌ایم و چون امام زمان(عج) انسان کامل است به او شبیه خواهیم شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول