اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

اعلام انزجار اساتید بسیجی دانشگاه آزاد از رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین

شورای تبیین مواضع بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.

اعلام انزجار اساتید بسیجی دانشگاه آزاد از رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، شورای تبیین مواضع بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ (قصص / 5)

  امام خمینی(ره): "روز قدس، روز اسلام است".  

روز جهانی قدس، یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی حق در برابر باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده فلسطین است. 

روز جهانی قدس، یکی از ابتکارات تاریخی امام روح الله(ره) و فریاد مردم آزادی خواه جهان علیه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم و بی پناه فلسطین و محکوم نمودن سیاست های خصمانه استکبار جهانی به سرکردگی منکر بزرگ، آمریکای جهانخوار و روز تجلی وحدت و همدلی مستضعفان برای رهایی قبله نخستین مسلمین جهان است.

در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می‌گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می افرازند تا نقشه شوم معامله قرن نقش برآب شده و فلسطین آزاد از این موج سراسر خروش بیرون آید.

امروز به برکت رهبری داهیانه و مبتنی بر سنت قرآن و اهل بیت(ع) امام خمینی و مقام معظم رهبری، مقاومت در کشورهای اسلامی توسعه پیدا کرده است و محور مقاومت اسلامی از ایران تا عراق ، یمن ، فلسطین ، سوریه ، لبنان و... قوت و قدرت و امتداد یافته است.

بسیج اساتید با تمجید از ابتکار عمل و سلحشوری های نیروی مقتدر سپاه قدس و تاکید بر تقویت محور مقاومت، یاد و خاطره شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و ضمن محکوم نمودن محاصره و کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین و بستن راههای ارسال کمک‌های بشر‌دوستانه، از مجامع بین المللی به ویژه سازمان ملل متحد و دیگر سازمان های منادی حقوق بشر می خواهد که پاسخگوی آوارگی ، سرگردانی و دوری مردم مظلوم فلسطین از وطن و سرزمین خود باشند.

حال که امسال شرایط بهداشتی ناشی از ویروس منحوس کرونا، فرصت اجتماع پرشور جهت ابراز انزجار از رژیم غاصب و کودک‌کش اسراییل را از ما سلب نموده است با حضور فعال در شبکه های مجازی خشم و نفرت خود را از این رژیم جعلی فریاد و حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام می داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول