اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

جبهه مقاومت هیمنه پوشالی رژیم صهیونیست را شکسته است

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: امروز جبهه مقاومت موجب شکسته شدن هیمنه پوشالی صهیونیست غاصب و انزوای این رژیم جعلی شده است.

جبهه مقاومت هیمنه پوشالی رژیم صهیونیست را شکسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سید محمد حسینی شامگاه پنجشنبه و در برنامه زنده تلویزیونی ویژه گرامیداشت روز جهانی قدس از شبکه استانی ایلام گفت: یک زمانی مردم فلسطین وسیله‌ای به جز سنگ برای مبارزه با متجاوزان صهیونیستی نداشتند اما امروز با حمایت ملت‌های آزادی خواه به ویژه جمهوری اسلامی ایران و خط و مشی شخصیت‌هایی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی با قدرت و قوت تمام در برابر صهیونیست غاصب مقاومت کرده و آنها را زمین گیر کرده‌اند. 

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان نماد و پرچمدار مبارزه با استکبار و صهیونیست غاصب خون تازه‌ای در رگ‌های مردم مبارز و ستمدیده فلسطین ایجاد کرده و ملت‌های مبارز باید بدانند که با سازش و کوتاه آمدن در برابر مستکبران چیزی عادیشان نمی‌شود و راه پیروزی فقط در مبارزه و ایستادگی است. 

حسینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث شد که موضوع فلسطین فراموش نشود، گفت: نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل به عنوان منادی وحدت و استکبار ستیزی عامل اصلی زنده نگه داشته شدن مسئله حمایت از فلسطین و آزادی قدس شریف بوده و نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام راحل حرکتی حکیمانه و ماندگار است. 

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، مردم ایران را پیشگام عرصه مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل عنوان کرد و افزود: برخی افراد با نگاه غرب گرایانه درصدد ایجاد شائبه کوتاه آمدن در راستای حمایت و دفاع از فلسطین هستند و آن را عامل حل مشکلات می‌دانند اما باید تجربه نشان داده که چنین نیست. 

وی ترور دانشمندان هسته‌ای و دیگر فعالیت‌های مخرب را از نمونه اقدامات مذبوحانه رژیم صهیونیستی بر ضد ملت ایران و انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: مبارزه و مقابله با اسراییل جنایتکار وظیفه ملی و شرعی ماست. 

حسینی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت در راستای برگزاری تجمع و راهپیمایی روز جهانی قدس به مانند سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: علی‌رغم این موضوع نباید فلسطین و روز جهانی قدس کمرنگ و به فراموشی سپرده شود.  

وی تصریح کرد: با اجرا و تهیه برنامه‌های رسانه‌ای و تولید محتواهای متناسب با این مناسبت در فضای مجازی و همچنین روشنگری سخنوران، بزرگان، ائمه جمعه و دیگر صاحب نظران و متولیان امر در جهت زنده نگه داشتن اهمیت و تبیین جایگاه این روز بزرگ و تاریخی تلاش کرد.   

وی در ادامه به موضوع انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات یکی از نمادهای اقتدار کشور بوده و برگزاری باشکوه این رویداد حساس و سرنوشت ساز باید مورد توجه مردم قرار داشته باشد. 

حسینی افزود: بیش از 42 سال از حیات پربرکت انقلاب اسلامی سپری شده و بی‌تردید مردم با آگاهی و بینش عمیق خود به خوبی می‌توانند در انتخاب فرد اصلح و کسی که به دنبال خدمت صادقانه با بهبود شرایط کشور نقش آفرین باشد.

انتهای پیام//خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول