اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

جهان اسلام خود را آماده نابودی رژیم صهیونیستی کند

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به انفجارها در مراکز هسته‌ای رژیم جعلی صهیونیست و اتفاقات موشکی پنهان در این رژیم منحوس گفت: امت اسلام و جهان اسلام باید تدارک همه جانبه را برای برچیدن این غده چرکین آماده کنند.

جهان اسلام خود را آماده نابودی رژیم صهیونیستی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسولی فلاحتی در آیین عبادی سیاسی  این هفته نماز جمعه رشت در مصلای این شهر با اشاره به اهمیت روزجهانی قدس اظهار کرد:  امام خمینی(ره) می‌فرمود که باید دست به اسلحه گرفت و همه مسلمانان با حمله بر اسرائیل برای نابودی این رژیم منحوس گام بردارند. 

وی با بیان اینکه طرح مسئله فلسطین برای جمهوری اسلامی بنیادی بوده و ما مسلمانان وظیفه داریم این کشور را از چنگ رژیم غاصب در بیاوریم گفت: روز قدس مسئله ای انسانی و بشری است و اگر مسلمانان و مستضعفان جهان بر صهیونیسم جهانی شورش نکنند آن‌ها برگردن همه ملت‌ها سوار خواهند شد و به سلطه می‌پردازند. 

خطیب جمعه رشت، روز قدس را نماد صف بندی حق علیه باطل دانست و خاطرنشان کرد: امروز شرایط ما در دنیا ویژه بوده چراکه رژیم  صهیونیستی افول تدریجی خود را طی می‌کند امروز رژیم منحوس صهیونیست در موضع  ضعف تاریخی قرار دارد، چراکه قرار بود با مهار ایران هسته ای،نابودی بشار اسد و تسلیم دنیا در برابر خود قدرت بگیرد  که موفق نشده است. 

فلاحتی با اشاره به انفجارها در مراکز هسته‌ای رژیم جعلی صهیونیست و اتفاقات موشکی پنهان در این رژیم منحوس گفت: امت اسلام و جهان اسلام باید تدارک همه جانبه را برای برچیدن این غده چرکین آماده کنند.  

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه تفکر گفت‌وگو و مذاکره  نیز مختص امروز نبوده و اوایل جنگ نیز در زمانی که شهرهای ما در اشغال رژیم بعث بود عده‌ای از مذاکره به جای میدان حرف می‌زدند اظهار کرد: عقل و منطق جهانی که امروز امر مهمی در مجامع بین المللی است هیچ گاه مذاکره با  زورگویان را  نمی‌پذیرد. 

فلاحتی با بیان اینکه برخی‌ها مبارزه برای استقلال خواهی را بی نتیجه می‌دانند و  بر گفت‌‌وگو تاکید کرده و می‌گویند باید به جریان غالب جهانی تن داد گفت: چنین نگاهی مخالف با منطق قرآن بوده و این تفکر از معارف قرآن بدور هستند و هرآنچه را که دیگران می‌گویند تکرار می‌کنند. 

وی با ابراز تعجب از کسانی که با دیدن بدعهدی‌ها همچنان از مذاکره دم می‌زنند خاطرنشان کرد: من نمیدانم آیا این افراد اصلا کربلا را می‌شناسند که باز دم از مذاکره ذلت باز می‌زنند، این افراد دنیا را در غرب خلاصه می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه تفکر متکی به غرب شبیه آتاتورک فکر کرده و تنها انگشت اشاره خود را به سمت غرب قرار می‌دهند گفت: امیدوارم مردم شجاع نجیب و بصیر ایران اسلامی  در انتخابات راه را از چاه تشخیص داده و اجازه ندهند افرادی که از استکبار می‌ترسند در کشور  ظهور و بروز پیدا کنند. 

به گزارش فارس، نمازگزاران در انتهای نماز با مشت‌هایی گره کرده و فریادهای مملو از خشم و انزجار فریاد مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل سرداده و نابودی رژیم منحوس صهیونیستی و اخراج تروریست‌های آمریکایی را نوید بخش انتقام سخت خون‌های پاک شهدای مقاومت دانستند، همچنین نماز عید سعید فطر نیز ساعت هفت و نیم صبح روز عید در مصلی  بزرگ امام خمینی(ره) رشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول