اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حمایت از فلسطین و روز قدس، مسئله‌ای جهانی است

امام جمعه موقت رودان گفت:  اعلام روز جهانی قدس از سوی امام خمینی (ره) نقطه عطف در تاریخ تحولات جهان اسلام به شمار می‌رود و روز قدس یک مسئله جهانی است.

حمایت از فلسطین و روز قدس، مسئله‌ای جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌الاسلام رضا مهدوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رودان با بیان اینکه روز قدس یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است، گفت: این روز صف‌بندی حق علیه باطل است و متعلق به فلسطین نیست بلکه یک آرمان اسلامی و انسانی است.

وی افزود: اگر با این دیدگاه به مسئله روز قدس نگاه کردیم که قدس متعلق به فلسطین نیست بلکه متعلق به جهان اسلام است وظیفه حفاظت از این آرمان اسلامی را بر دوش خود احساس می‌کنیم.

حجت‌الاسلام مهدوی ادامه داد: روز قدس روز جهان اسلام است و ان‌شاءالله رژیم غاصب اسرائیل با مقاومت اسلامی به همین زودی زود محو خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اگر در اوضاع کنونی این رژیم غاصب تأمل کنیم می‌بینیم که این رژیم در اوضاع سخت سیاسی و اقتصادی به سر می‌برد.

خطیب موقت نماز جمعه رودان تصریح کرد: رئیس دولت این رژیم برای پوشاندن ناتوانی خود و انحراف افکار عمومی دست به حادثه‌سازی مصنوعی در سرزمین‌های اشغالی‌ زده است.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونایی و عدم برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس جوانان غیرتمند با به راه‌انداختن یک پویش مجازی گسترده طوفانی بر سر رژیم جعلی اسرائیل بشوند.

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره  فرموده های اخیر مقام معظم رهبری  بیان داشت: یک عده ای از سیاست مداران کشور اگر اندک توجه ای داشته باشند متوجه خواهند شد طبق اصل ۱۷۶ قانون اساسی سیاست گذاری خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران برعهده رهبری است و از آن ناحیه شکل می‌گیرد و این ورای وظایف ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: برخی‌ها متاسفانه در مصاحبه‌های خود دچار خطای در فکر و اندیشه هستند و خطای عدلانی دیگر خطای آنهاست که مبتلایش شده‌اند.

امام جمعه موقت رودان وجود رهبری وارسته، فرزانه و اندیشمند را از نعمات الهی در جمهوری اسلامی دانست که هر جا منافع ملی نظام در کار است رهبری اهل مماشات با کسی نیست.

وی با اشاره به انتخابات مهم پیش رو به فرموده‌های رهبر معظم‌ انقلاب در این خصوص اشاره کرد، گفت: عده ای از هم اکنون آنچنان به مردم آدرس غلط می دهند که انگار در این کشور نبوده اند و ساز و کارهای واقعی کشور را نمی دانند.

امام جمعه موقت رودان ادامه داد: قطعا ملت متوجه خواهند شد که این شعارها در شرایط کنونی محقق نخواهد شد.

مهدوی خاطرنشان ساخت: همانطور که یک روزی دولت اول جمهوری اسلامی شعارها عدالت خواهانه سر داد و سر از پاریس درآورد و روزی دیگر ، دیگری گفت ما پول نفت را به سر سفره مردم می آوریم که این هم درعین حال که تمام درآمدهای نفتی در اختیارش بود تحقق پیدا نکرد.

وی افزود: روز دیگر هم شخص دیگر وارد صحنه شد و تمام وقت کشور را صرف برجام کرد اما چیزی عاید ملت شریف ایران نشد و قطعا عملی نشدن این شعارها و وعده ها برای این ملت همیشه در صحنه آشکار است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول