اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آزادی قدس نزدیک است/ حضور درانتخابات وظیفه‌ای همگانی است

امام جمعه پل‌دختر گفت:آزادی قدس شریف براساس وعده‌های الهی، نزدیک است.

آزادی قدس نزدیک است/ حضور درانتخابات وظیفه‌ای همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر حجت‌الاسلام سید محسن موسوی درنشست هم‌اندیشی روحانیت و مبلغان شهرستان پل‌دختر درگرامی‌داشت روز قدس در حوزه علمیه امام رضا (ع) اظهارکرد: نصرت اسلام ،آزادی قبله اول مسلمانان و شکست  رژیم غاصب صهیونیست براساس وعده الهی محقق خواهد شد.

وی افزود: امروز مساله مسجد‌‌الاقصی و جبهه مقاومت دربین جوامع مسلمان از اهمیت بالایی برخوردار است ومبارزات در این جبهه به امید خدا پیروز خواهد شد.

امام جمعه پل‌دختر گفت:رژیم صهیونیستی با غصب ، غارت و آواره کردن مردم بی دفاع فلسطین از سرزمین مادری خود، هم‌چنان درتکاپو وظلم به مسلمانان برای رسیدن به خواسته‌ها و زیاده‌خواهی‌های خود در منطقه است.

وی افزود: سال‌هااست جهان شاهد ظلم و جنایات رژیم اشغال‌گر، سلطه‌جو، تروریسم و فاسد صهیونیستی است وبه فرموده حضرت امام خمینی (ره) این غده سرطانی باید در جهان محو شود.

موسوی یادآورشد: روزقدس ، روز مقاومت، ظلم‌ستیزی ومبارزه تمام عیار با استکبار جهانی و دفاع از مظلوم است.

امام جمعه پل‌دختر به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشاره کرد و گفت: وظیفه همه ما در قبال انتخابات،  تلاش برای ایجاد شور ، شعور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح است.

دراین نشست، حاضران در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را برای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شهرستان با در نظر گرفتن محدودیت‌های کرونایی بیان کردند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول