اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

موشک‌های سلیمانی آمریکا را به میز مذاکره بازگرداند

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه این موشک‌های سردار سلیمانی و جبهه مقاومت در سوریه و عراق بود که باعث شد تا آمریکایی‌ها پای میز مذاکر کمر خم کنند، گفت: اگر سردار سلیمانی و مدافعان حرم نبودند دستگاه دیپلماسی کشور به یک دستگاه دیپلماسی ناتوان و منفعل تبدیل می‌شد.

موشک‌های سلیمانی آمریکا را به میز مذاکره بازگرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه این هفته، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را مصادف با روز جهانی قدس دانست و اظهار کرد: روز قدس، روز هم‌بستگی با ملت شریف و مظلوم فلسطین بوده و به همه مسلمانان جهان اسلام تعلق دارد.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه سران بی‌غیرت برخی از کشورهای عربی حواس خود را جمع‌کرده و در زمین آمریکایی‌ها و ایادی وابسته به کفر بازی نکنند، افزود: کشورهای عربی که در حال عادی‌سازی روابط خود با رژیم غاصب صیهونیستی بوده نسبت به آرمان‌های اسلام و ملت های بزرگ اسلامی خائن هستند.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به صوت منتشرشده وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران محمدجواد ظریف از رسانه‌های معاند نظام و انقلاب بیان کرد: صوت فوق خطای بزرگ مصاحبه‌شونده را در دو محور خطا در تفکر و خطا در ابراز چنین تفکر نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه کسی که در رأس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد چنین تفکر و ابراز آن جای تعجب و تأسف دارد، تصریح کرد: افرادی که این مصاحبه در حضور آن‌ها انجام‌شده از دست‌اندرکاران فتنه سال ۸۸ بوده و هزینه جبران‌ناپذیری را برای نظام و انقلاب رقم زده‌اند.

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه مردم ایران به سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی علاقه شدیدی دارند، چراکه سردار سلیمانی در طول عمر بابرکت خود، خدمات زیادی را برای کشور به ارمغان آورده است، گفت: خطای محمدجواد ظریف در این مصاحبه با انتشار چند عکس و پیام در صفحات پیام‌رسان‌های خارجی جبران نمی‌شود.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه تصور وزیر امور خارجه از دیپلماسی و میدان، یک تصور فانتزی است و فکر می‌کند که با دیپلماسی می‌تواند میدان را حفظ کرد، افزود: آمریکایی‌ها وقتی می‌خواهند روز دیپلماسی خود را به رخ دیگر کشورهای منتطقه بکشانند متوسل به میدان جنگ می‌شوند.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه این موشک‌های سردار سلیمانی و جبهه مقاومت در سوریه و عراق بود که باعث شد تا آمریکایی‌ها پای میز مذاکر کمر خم کنند، گفت: اگر سردار سلیمانی و مدافعان حرم نبودند دستگاه دیپلماسی کشور به یک دستگاه دیپلماسی ناتوان و منفعل تبدیل می‌شد.

انتهای پیام /۸۴۰۰۸  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول