اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

از برافراشتن پرچم فلسطین تا آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در خرم‌آباد

برافراشتن پرچم فلسطین و آتش زدن پرچم اسرائیل و امریکا در مراکز استان که همزمان با کشور انجام شد از دیگر برنامه‌هایی است که رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات لرستان مطرح کرد.

از برافراشتن پرچم فلسطین تا  آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در خرم‌آباد

حجت‌الاسلام سید لطف‌الله حیات الغیب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برنامه‌های روز قدس امسال که با توجه به شیوع کرونا بشتر در فضای مجازی انجام شد، اظهار کرد: اجرای شب شعر با حضور شاعران برجسته استان و  شعرخوانی شاعران نوجوان در فضای مجازی از جمله برنامه‌هایی است که می‌توان اشاره کرد.

وی افزود: تهیه موشن گرافیک،  کلیپ ، برگزاری نمایشگاه کاریکاتور، نقاشی و عکس در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های روز قدس است که در استان انجام شد.

برافراشتن پرچم فلسطین و آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در مراکز استان که همزمان با کشور انجام شد از  دیگر برنامه‌هایی است که رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات لرستان مطرح کرد.

حیات‌الغیب گفت: حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به عنوان سخنران مراسم روز قدس در صدا و سیما، همچنین  حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه در صدا و سیما، ساخت مستند توسط صدا و سیما و اجرای ویژه برنامه روز قدس به صورت زنده نیز از دیگر برنامه‌های روزقدس بود.

وی بیان کرد: ایجاد کانال تلگرام و واتساپی  توسط فضای مجازی سپاه‌ و بارگذاری نقاشی و عکس‌ها در این کانال‌ها از دیگر  اقدامات انجام شده است.

رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: برگزاری هشتگ قدس نزدیک است نیز یکی دیگر از برنامه‌های روز قدس امسال بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول