اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

انتخابات یک امتحان بزرگ برای ملت ماست

امام جمعه اراک گفت: انتخابات یک امتحان بزرگ برای ملت ماست و بدون شک ملت ایران بازهم پیروز این امتحان خواهند بود.

انتخابات یک امتحان بزرگ برای ملت ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربان‌علی دری نجف‌آبادی  ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: انتخابات یک آزمون بزرگ برای ملت  ایران است که بازهم ملت از این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب هیچ رویداد و حادثه‌ای نتوانسته مانع برگزاری انتخابات شود، انتخابات در سخت‌ترین شرایط حتی در دوران دفاع مقدس نیز برگزار شده و امسال در شرایط کرونا نیز انتخابات با حضور حداکثری مردم برگزار خواهد شد.

امام جمعه اراک گفت: در طول‌ دوره‌های مختلف انتخابات مردم ایران اسلامی همواره با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای به دشمنان نظام و انقلاب نه گفتند، گرچه امسال به دلیل شرایط کرونایی وضعیت سختی را پیش رو داریم اما حضور آگاهانه و با بصیرت پای صندوق‌های رای بار دیگر توطئه‌های دشمنان را نقش برآب خواهد کرد و نه بزرگی به دشمنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو انتخاب اصلح اهمیت بسیار بالایی دارد، افزود: نباید با انتخاب غلط کاری کنیم که دشمنان خوشحال شوند و سختی آن را خود تحمل کنیم.

امام جمعه با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال ۵۸ توسط امام خمینی(ره) به نام روز قدس اظهار کرد: روز قدس یک روز بین ‌المللی است که طی آنان مسلمانان علیه ستمکاران فریاد زده وکمک به ستمدیدگان، آزادی خواهی، حق طلبی و مقابله با ستمکاران تاریخ و  رژیم صهیونیسیتی را خواستارند.

 دری نجف آبادی گفت: امام راحل(ره) با اعلام آخرین روز ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، راه را برای مقابله با این غده سرطانی در منطقه هموار کرده‌ و از آن پس همه کشورهای مسلمان این روز را گرامی می‌دارند و تا زمانی که قبله اول مسلمانان آزاد نشود مبارزه ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس بعد از نماز جمعه امروز اراک جمعی از مردم روزه‌دار و مومن اراکی در حرکتی خود جوش روز قدس را گرامی داشته و با حمل پرچم و دست نوشته‌هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین این روز را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول