اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تسریع در سقوط رژیم صهیونیستی با نهادینه شدن مبارزات جوانان مسلمان

مشاور رئیس مجلس دهم گفت: اگر مبارزات جوانان فلسطینی، یمنی، لبنانی و ... در کشورهای مسلمان نهادینه و حکام سرسپرده کنار زده شوند زمان سقوط رژیم صهیونیستی زودتر از 20 سال خواهد شد.

تسریع در سقوط رژیم صهیونیستی با نهادینه شدن مبارزات جوانان مسلمان

منصور حقیقت‌پور مشاور رئیس مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: یکی از آثار منطق مقاومت در انقلاب اسلامی ایران اقدام حضرت امام (ره) و بعد هم در استمرار آن مقام معظم رهبری برای این است که یک خیزشی را علیه رژیم صهیونیستی در جهان اسلام ایجاد کنند.

وی افزود: این خیزش صرفا یک خیزش نظامی نیست بلکه یک مقاومت است که جنبه‌های مختلف سیاسی،‌فرهنگی، اقتصادی،‌نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و ... را شامل می‌شود.

مشاور رئیس مجلس دهم اظهار داشت: امروز این منطق جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با رژیم صهیونیستی به یک مکتب تبدیل شده این مکتب مالک اشترهایی همچون شهید حاج‌قاسم سلیمانی و سردار قاآنی و رهبری همچون امام خامنه‌ای دارد.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: مکتب ایجاد شده توسط جمهوری اسلامی ایران در مقاومت علیه رژیم صهیونیستی بهترین فرصت برای مسلمانان و برای ملت فلسطین به شمار می‌رود.

وی افزود: اگر ملت فلسطین و ملل مسلمان تا پیش از انقلاب نمی‌توانستند به شاه تکیه دهند امروز به جمهوری اسلامی ایران و به مکتب جمهوری اسلامی ایران و به امام جمهوری اسلامی ایران و به مالک اشتر جمهوری اسلامی ایران می‌توانند تکیه دهند.

وی افزود: این مکتب چشم‌انداز اسقاط رژیم صهیونیستی را چند سال قبل اعلام کرده است. 5 سال قبل رهبر معظم انقلاب عنوان کردند تا 25 سال آینده رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد که الان 5 سال آن گذشته و ما امروز در چشم‌انداز 20 ساله برای سقوط رژیم صهیونیستی هستیم.

مشاور رئیس مجلس دهم اظهار داشت: اگر کاری که جوانان فلسطینی و لبنانی و یمن انجام می‌دهند در یمن، سوریه،‌عراق اگر نهادینه شود و دولت‌های پست فطرت حاکم بر جهان اسلام که نامردانه با رژیم صهیونیستی پای یک میز نشسته‌اند پس زده شوند و نیروهای انقلابی بر سر کار بیایند زمان سقوط رژیم صهیونیستی به 20 سال هم نخواهد کشید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول