اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تمجید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از رسانه ها

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی از زحمات رسانه‌ها در پوشش اخبار این تیم در طول دوران برگزاری لیگ قهرمانان تقدیر کرد.

تمجید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از رسانه ها

به گزارش خبرگزاری فارس، جعفر سمیعی به تقدیر از اهالی رسانه و خبرنگاران حوزه خبری پرسپولیس پرداخت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پیامی خطاب به رسانه‌های گروهی نوشت: پرسپولیس یک دوران متفاوت را در کشور هند پشت سر گذاشت. حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در هندوستان، اتفاق ویژه‌ و تجربه بزرگی برای همه ما بود و به لطف خداوند و با تلاش همه اعضای تیم و باشگاه، پرسپولیس توانست بار دیگر پرچمدار فوتبال ایران باشد و با رکوردهای شیرین و پیروزی‌های غرورآمیز به خانه بازگردد. در این میان، هرگز نمی‌توان چشم بر عملکرد ویژه رسانه‌های کشورمان بست.

سمیعی در بخش دیگری از پیام خود نوشت: هدف ما در باشگاه این بود که خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی را با خود در اردوی هند همراه کنیم اما محدودیت‌های کرونایی از یک‌سو و مخارج سنگین سفر از طرف دیگر، چنین اجازه‌ای به باشگاه نداد ولی با این حال، شاهد آن بودیم که خبرنگاران حوزه خبری پرسپولیس و رسانه‌های گروهی به بهترین شکل ممکن به انتشار اخبار و آگاه‌سازی مردم کشورمان و هواداران دوست‌داشتنی تیم، مشغول بودند.

وی اضافه کرد: اغلب دیدارهای پرسپولیس تا پاسی از شب ادامه داشت اما خبرنگاران خستگی‌ناپذیر این حوزه تلاش کردند تا جزئی‌ترین مسائل از داخل اردو را منتشر کنند و این موضوع، نشان‌دهنده دشواری‌های شغلی این قشر زحمتکش جامعه است.

در بخش دیگر پیام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به اهالی رسانه آمده است:‌ همه اعضای باشگاه پرسپولیس اعم از هیات مدیره، معاونان، مدیران، کادرفنی، بازیکنان و همراهان تیم، خود را ملزم به حفظ احترام و شأن اهالی رسانه می‌دانند؛ زیرا معتقدیم حضور و وجود رسانه‌ها در امر آگاهی‌بخشی جامعه موثر و مفید است.

سمیعی افزود: پرسپولیس در این سال‌ها با تلاش ستاره‌ها و مربیان خود، باعث ایجاد نشاط در فوتبال شده و رسانه‌ها همگام با باشگاه حرکت کرده‌اند. شاید در این مسیر، گاهی به مسائل حاشیه‌ساز و انتشار شایعات نادرست هم پرداخته شد اما همواره مرز احترام بین باشگاه و رسانه‌ها کنترل شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ از این رو، بابت تمام تلاش‌های صورت گرفته از سوی رسانه‌ها در امر بازتاب اتفاقات و انتشار اخبار از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در اردوی هندوستان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم. امیدوارم رابطه بین باشگاه پرسپولیس و رسانه‌های گروهی به واسطه تلاش صادقانه خبرنگاران این حوزه در بالاترین سطح خود باشد.

در انتهای پیام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آمده است : همچنین باید بار دیگر از کادرفنی و بازیکنان، همراهان و البته هواداران تقدیر کنم. طرفداران پرسپولیس با حمایت بی‌نظیر خود در یک ماه گذشته باعث افزایش انرژی یحیی گل‌محمدی و شاگردانش شدند و توانستند موفقیت بزرگی را به نام باشگاه محبوب خود سند بزنند. آرزو دارم با عنایت به الطاف پروردگار و افزایش حمایت‌ها، پرسپولیس بتواند قهرمانی دیگری در این فصل رقم بزند و هواداران را خوشحال کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول