اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

حزب سودانی: خارطوم، جنایات اسرائیل علیه ملت فلسطین را محکوم کند

یک حزب سودانی به مناسبت روز جهانی قدس، تأکید کرد که مبارزه عادلانه ملت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی و تلاشهای این رژیم برای یهودی‌ساز قدس را کاملا تأیید می‌کند.

حزب سودانی: خارطوم، جنایات اسرائیل علیه ملت فلسطین را محکوم کند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب کمونیست سودان امروز جمعه و به مناسبت روز جهانی قدس، همبستگی کامل خود را با ملت فلسطین ابراز کرد.

این حزب با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که مبارزه عادلانه ملت فلسطین در کرانه باختری، نوار غزه و قدس علیه رژیم صهیونیستی و تلاشهای این رژیم برای یهودی‌ساز قدس را کاملا تأیید می‌کند.

در صفحه فیسبوک این حزب آمده است: «ما در حزب کمونیست، نسبت به وضعیت خطرناک شهر قدس و حق ساکنان این شهر برای دفاع از خویش و اموال آنان هشدار می‌دهیم».

این حزب تأکید کرد که صهیونیستها با حمایت آمریکا و سکوت رسمی و مرموز کشورهای عربی، به مصادره و تخریب منازل ساکنان قدس به ویژه محله الشیخ جراح ادامه می‌دهند.

حزب کمونیست تصریح کرد، تخریب و مصادره بیش از 140 منزل فلسطینی در قدس در سال گذشته، بیانگر تداوم سیاست پاکسازی نژادی از سوی رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی شهر قدس است.

این حزب خاطرنشان کرد، این اقدامات یکی از اهداف طرح صهیونیسم برای تبدیل شهر قدس به یک شهر کاملا یهودی و اخراج همه ساکنان فلسطینی آ است؛ کسانی که صاحبان اصلی این سرزمین هستند.

حزب کمونیست، از دولت سودان خواست که از سیاست عادی‌سازی با رژیم صهیونیست صرف نظر کرده و جنایات مکرر این رژیم را محکوم کند.

این حزب در پایان از همه طیفهای سیاسی سودان خواست که با ملت فلسطین اعلام همبستگی کرده و موضع روشنی در قبال عادی‌سازی اتخاذ کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول