اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ایجاد مانع برای رژیم کودک کش صهیونیستی مهم‌ترین دستاورد انتفاضه

امام‌جمعه مهریز گفت: مهم‌ترین دستاورد مقاومت، ایجاد مانع اساسی در برابر اهداف شوم و پروژه‌های صهیونیستی و نشان دادن خشم و انزجار به یهود که در هر شرایطی باید سرمشق همه ملت‌ها و جوانان قرار گیرد.

ایجاد مانع برای رژیم کودک کش صهیونیستی مهم‌ترین دستاورد انتفاضه

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در پیام جمعه این هفته ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و یاد و خاطره شهدا و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به عنوان مؤسس این روز بزرگ اظهار کرد: مهم‌ترین دستاورد مقاومت، ایجاد مانع اساسی در برابر اهداف شوم و پروژه‌های صهیونیستی در فلسطین است که توانست با انتفاضه از برنامه غاصبان اسرائیلی که هدف آن‌ها سلطه بر سرزمین‌های اسلامی است جلوگیری کند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نمی‌شود ولی مردم قهرمان و امت اسلامی با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های مناسب فرهنگی و رسانه‌ای همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام و انزجار خویش را کوبنده‌تر از گذشته به گوش جهانیان رساندند.

امام جمعه مهریز ادامه داد: خشم و انزجار به یهود و غاصبان صهیونیستی با انجام امور فرهنگی، تبلیغی، رسانه‌ای و تبیین اهداف انتفاضه و مردم فلسطین موضوع مهمی است که در هر شرایطی باید سرمشق همه ملت‌ها و جوانان قرار گیرد.

وی بیان کرد: رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی با مقاومت مردم مظلوم فلسطین و امت اسلام در سخت‌ترین شرایط سیاسی و اقتصادی حیات ننگین خود قرار دارد.

امام‌ جمعه مهریز گفت: بدون شک اگر مقاومت و تلاش شهیدان این جبهه و ایستادگی رزمندگان اسلام و بیداری و بصیرت مسلمانان و آزادیخواهان و ملت ستمدیده فلسطین نبود شاهد دست‌اندازی هرچه بیشتر این رژیم جعلی و غده سرطانی بر سایر سرزمین‌های اسلامی بودیم.

حجت‌الاسلام محی‌الدینی تصریح کرد: یکی از اهداف راهبردی و دستاورد مهم انقلاب شکوهمند اسلامی، پیام مقاومت و ایستادگی در برابر ستمگران عالم به سرکردگی آمریکا و تمامی دشمنان و اسرائیل غاصب بود که در ۴۲ سال گذشته شاهد برکات فراوان به خصوص در جبهه پیروز مقاومت هستیم.

وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره و اظهار داشت: راه عزت همان ایستادگی و تسلیم‌ناپذیری در برابر اردوگاه پوشالی دشمنان و دفاع از محرومان عالم و پایبندی به روحیه انقلابی و مدیریت جهادی است.

محی‌الدینی عنوان کرد: باید با پیروی از حضرت امام (ره) و شهیدان و تحت زعامت مقام معظم رهبری همچنان در مسیر اهداف و آرمان دینی و اسلامی و مقاومت در برابر ستمگری‌ها و توطئه‌های کفر جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه عید فطر مناسبت بزرگ دینی و تبلور همدلی مسلمانان است گفت: نماز عید با رعایت نکات بهداشتی به نحو مناسب با حضور پرشور مردم به شیوه‌ ای که موجب وحدت و همدلی همه اقشار شهرستان مهریز باشد برگزار می شود.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول