اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی گل گهر: فولاد در آسیا مستحق صعود بود/ سبک منحصر به فردی داریم

مربی تیم گل گهر سیرجان گفت: فولاد خوزستان مستحق صعود از گروهش بود و فوتبال باکیفیتی را در برابر باشگاه‌های بزرگ آسیا ارائه کرد.

مربی گل گهر: فولاد در آسیا مستحق صعود بود/ سبک منحصر به فردی داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید الهویی پیش از دیدار معوقه مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که فردا فرصت ارائه یک بازی جوانمردانه، درگیرانه، تاکتیکی و با کیفیت را خواهیم داشت. این وظیفه ماست که در شرایط کنونی، حال خوشی را برای تماشاگران تلویزیونی با نمایش و عملکردمان داخل زمین ایجاد کنیم.

مربی گل گهر افزود: فردا مقابل یک تیم بسیار باکیفیت قرار می‌گیریم. این تیم عملکرد خیلی خوبی و شاید فراتر از انتظار در لیگ قهرمانان آسیا داشت. از لحاظ فنی مستحق صعود از گروه بود و فوتبال باکیفیتی را در برابر باشگاه‌های بزرگ آسیا ارائه کرد. خیلی متاسفیم که این تیم با وجود بازی بسیار خوب نتوانست از گروهش صعود کند اما به بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی فولاد خسته نباشید می‌گوییم و برایشان آرزوی موفقیت داریم.

وی تصریح کرد: فردا انتظار یک بازی درگیرانه در میانه زمین بین هافبک‌های خودمان و حریف را داریم. مطمئنیم اصلی ترین تاکتیک برای مقابله با فولاد، کنترل خط میانی آنهاست. به همین دلیل تدابیر تاکتیکی امیر قلعه‌نویی مبتنی بر قطع ارتباط خط هافبک و بازیکنان تهاجمی آن‌ها است. این وظیفه هافبک‌های ما است که تاکتیک‌هایی که در طول هفته کار کردیم را فردا اجرا کنند.

الهویی گفت: با وجود کیفیت بالای فولاد، ما هم تیم باکیفیتی هستیم. گل گهر سبک فوتبال منحصر به فرد خودش را دارد. بازی‌های جذاب و زیبا و تاکتیکی داریم. سعی می‌کنیم فردا مدل بازی خودمان را باز هم ارائه کنیم.

وی ادامه داد: در نیم فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان جدید و بازگشت مصدومان، دست قلعه‌نویی باز است و در هر پست چند بازیکن خوب داریم. مانند امین پورعلی و محمد آقاجانپور که در دیدار حذفی به ترکیب اصلی اضافه شدند و عملکرد خوبی داشتند. امیدواریم فردا یک بازی خوب و جوانمردانه برگزار شود و تماشاگران تلویزیونی از دیدن آن لذت ببرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول