اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ربیعی: حضورمان را در لیگ برتر تثبیت می‌کنیم/فردا مس با فعل خواستن به زمین خواهد رفت

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: شرایط تیم مس رفسنجان از آنچه که خیلی از کسانی که این تیم را دوست ندارند دنبال آن بودند، جلوتر هستیم هدف‌ اول تیم برای ماندن در لیگ برتر بود از هدف‌گذاری جلوتر هستیم سعی می کنیم با قدرت 9 بازی باقیمانده در لیگ را با قدرت انجام دهیم.

ربیعی: حضورمان را در لیگ برتر تثبیت می‌کنیم/فردا مس با فعل خواستن به زمین خواهد رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد ربیعی عصر امروز در نشست خبری قبل از بازی مقابل نساجی مازندران در خصوص مصدومیت دو بازیکن کلیدی این تیم اظهار داشت: در لیگ این مسائل اجتناب ناپذیراست و رخ می دهد و در مواقعی هم شانس هم دخیل است و ما کمی بدشانس هستیم. مصدومیت کریم زاده کسی با وی برخورد نکرد و متاسفانه پای وی پیچید و مصدوم شد هر دو مصدوم تیم مس رفسنجان از جمله محسن طحانی امیدواریم یک ماه دیگر ملحق شود و کریمزاده هم از بچه های خوب و اخلاق تیم است مطمئنا با قدرت تر بر می گردد و منتظر هر دوی آنها هستم.

وی با اشاره به اینکه در ده، دوازده بازی اخیر بازی ای نبوده که زیر چهار بازیکن نداشته باشیم. همچنین محمد انصاری با توجه به اینکه تازه شروع کرده شرایط را برای خود و تیم مهیا می کند، همین که به تیم ما ورود کرد بعد از سه، چهار جلسه در ایام عید در یک بازی دوستانه از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شدید شد و در حال بهبودیاست  و شرایط نسبتا بهتری را سپری می‌کند و تا دو، سه هفته دیگر زمان می‌برد که به تیم برگردد.

ربیعی خاطرنشان کرد: مجموعه تیم و بچه‌ها به‌صورت تیمی و با وحدت فعل خواستن با تمام وجودشان بازی کردند و برای م فقیت تیم تلاش کردند و مطمئنم در بازی فردا این اتفاق رخ خواهد داد.

ربیعی افزود: شرایط نسبی تیم را جلو می‌بریم خوشحالم که از نگاه خیلی از متخصصان، کارشانسان و اهالی فوتبال از تیم مس به‌عنوان شگفتی لیگ یاد می‌کنند که اتفاق خوبی برای اولین حضور تیم در لیگ برتر است، البته منطق می‌گوید سال اول سال بسیار پرتنش و پرچالش برای تیم‌هایی است که برای اولین بار در لیگ برتر حضور می‌یابند، است.

وی تأکید کرد: احساسم بر این است شرایط تیم مس رفسنجان از آنچه که خیلی از کسانی که این تیم را دوست ندارند، دنبال آن بودند، جلوتر هستیم؛ هدف‌ اول تیم برای ماندن در لیگ برتر بود از هدف‌گذاری جلوتر هستیم سعی می کنیم با قدرت 9 بازی باقیمانده در لیگ را انجام دهیم و حضورمان را در لیگ تثبیت کنیم اما نیازمند منطق و انصاف هم هستیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان عنوان کرد: هرچه تیم از لحاظ آرامش و آسایش روانی و ذهنی تأمین باشد بازدهی بالاتری خواهد داشت فضای تیم می‌توانست خیلی بدتر از این باشد ما دغدغه سقوط را نداریم و به‌عنوان تیم شگفتی لیگ هستیم و از تیم ما به عنوان تیم باکیفیت لیگ یاد می‌کنند.

سرمربی تیم مس رفسنجان با بیان اینکه آدم برای آرزوها و اهدف بلند می‌جنگد، افزود: قطعا اگر ما بتوانیم چه برای امسال یا سال آینده یک هدف بزرگ داشته باشیم و جایگاه بالاتر به دست آوریم برای آن تلاش خواهیم کرد. من و تیمم به خودمان القاء کردیم که به هرچه که الان در آن حضور داریم قانع نباشیم، اما لیگ خیلی سخت است خیلی از بازی‌ها محق این نبودیم که امتیاز نگیریم مثلا در رفسنجان با آلومینیوم اراک یک گل دریافت کردیم 89 دقیقه توپ در مالکیت ما بود هرچه تلاش کردیم به گل نرسیدیم و در بازی با نفت مسجدسلیمان نتوانستیم به موفقیت برسیم اما سعی نکردیم در مسجد سلیمان عقب‌نشینی کنیم و به سبک خودمان بازی کردیم اما شانس با ما یار نبود.

ربیعی ابراز کرد: تلاش بنده این است بتوانم هرجا کار می‌کنم منطق و فلسفه خودمان را جاری کنم یک زمانی تیم را بالا آورده بودیم هنوز هم یک سری دشمنان این مجموعه تیم را می‌زدند نشان می‌دهد تاحدودی مشخص است افکار پشت این قضیه چیست من با این موارد کار ندارم و سعی می‌کنم  روی استدلال‌های شخصی خودم و محوری که باید جلو ببرم کار کنم.

وی با اشاره به بازی فردا، ابراز کرد: بسیار برای تیم نساجی احترام قائل هستم کادر فنی محترم مدیرعامل و بازیکنان حاذق و خوبی دارند و  هواداران پرشور نساجی بسیار متعصب و قابل احترام هستند و می‌دانیم بازی سخت و سنگینی داریم از آن طرف تیم ما از لحظ فنی و ذهنی و روانی خودش را مهیای بازی فردا کرده و مطمئن هستم فردا مس با فعل خواستن شدید به زمین خواهد رفت و تلاش خواهیم کرد تمام امتیازات بازی فردا را از دل این بازی سنگین درآوریم.

ربیعی در خصوص محمد قاضی گفت: وی مبتلا به کرونا شده بود، دو هفته‌ای درگیر کرونا بود اما جزو نفرات تیم برای بازی فردا هست، البته  به‌دلیل دوری از تمرینات بار تمرینات را سعی کردیم کمتر بر روی قاضی داشته باشیم امیدوارم هرچه سریعتر به شرایط آرمانی خود نزدیک شود. وی جزو بازیکنان تأثیرگذار و  متعصب تیم مس است.

وی در پایان گفت: آرزوی توفیق و سلامتی برای مردم کشورم دارم و امیدوارم هرچه سریعتر همه از ویروس کرونا راحت شوند؛ روزهای خوبی نیست و اخبار بیماری و فوت بر اثر کرونا ناراحت کننده است از خداوند می خواهیم هچه سریعتر آرامش، شادی و دوری از غم و غصه به کل مردم عزیز کشورم برگردد.

انتهای پیام/80016/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول