اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پویش روز قدس در فضای مجازی؛ تجمع مجازی‌های مشهد برای مرور آرمان‌های آزادی قدس شریف

فعالان فضای مجازی در مشهد، مکان برگزاری راهپیمایی روز قدس را از فضای حقیقی به فضای مجازی منتقل کردند و از همه ابزار‌ها برای رساندن صدای مردم مظلوم فلسطین به گوش جهانیان استفاده کردند.

پویش روز قدس در فضای مجازی؛ تجمع مجازی‌های مشهد برای مرور آرمان‌های آزادی قدس شریف

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، روز جهانی قدس امسال با توجه به شیوع کرونا و برگزار نشدن تجمع و راهپیمایی‌ حال و هوای دیگری پیدا کرده است و مکان برگزاری از فضای حقیقی به فضای مجازی منتقل شده است.

فعالان فضای مجازی مشهد نیز با توجه به این مسائل با استفاده از همه ابزارهای فضای مجازی انزجار خود را از وجود غده سرطانی اسرائیل اعلام کردند.

برخی از فعالان فضای مجازی با انتشار توییت‌هایی با مضمون آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل با هشتک‌های «FreePalestine» ، «القدس اقرب» و «قدس تنها نیست» در فضای توییتر منتشر کردند.

مردم در فضای اینستاگرام نیز با انتشار موشن‌گرافی و پوسترهایی با مضامین مختلف روز قدس را گرامی داشتند و از جنایات اسرائیل غاصب ابراز انزجار کردند.

همچنین پویشی برای حضور مجازی در مراسم روز قدس نیز به ۴ زبان شکل گرفته است که تا این لحظه ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در آن عضو شده‌اند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول