اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خرمگاه: نورافکن‌ها را بردند و تمرکز تیم را به هم زدند/ منصوریان به وزیر ورزش پیام داد

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: نورافکن‌ها را بردند و نصف نیروی خودمان را گذاشتیم که بتوانیم بازیکنان را از لحاظ روحی برگردانیم.

خرمگاه: نورافکن‌ها را بردند و تمرکز تیم را به هم زدند/ منصوریان به وزیر ورزش پیام داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد خرمگاه پیش از بازی آلومینیوم اراک مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: امیدوارم همه از شر کرونا خلاص شوند و سلامت و پایدار باشند. به خانواده پرویز مظلومی که مربی من و علیرضا منصوریان بود، تسلیت می‌گویم. خدا غلامحسین مظلومی که یکی ازبزرگان فوتبال ایران بود را رحمت کند.

مربی آلومینیوم اراک تصریح کرد: از دیروز که به شهر خونگرم آبادان آمدیم، نهایت محبت را به ما داشتند. در هفته گذشته آنالیز خیلی خوبی داشتیم. می‌دانیم مهره‌های ارزشمند و کادر فنی خیلی خوبی دارند. از تک تک نفرات تاثیرگذار در بازی آگاهی کامل داریم. امیدوارم فردا بازی خیلی خوبی برگزار شود و بتوانیم طبق آنچه که تفکر و تمرین کردیم، نتیجه دلخواهمان را بگیریم. درسه روز گذشته متاسفانه تمرکز و شرایط تیمی ما به هم خورد. علاوه بر اینکه 8 بازیکن کرونایی و 2 نفر از عوامل اجرایی را از دست دادیم، مسائل غیر فوتبالی هم به ما لطمه زد و شرایطی را به وجود آورد که نتوانستیم تمرکز کامل را داشته باشیم.

خرمگاه با اشاره به باز کردن پروژکتورهای ورزشگاه امام خمینی شهر اراک، عنوان کرد: یکی از دلایلی که منصوریان امروز به نشست نیامد، همین بود. اعتقاد داریم که این اتفاق از قبل برنامه ریزی و مهندسی شده بود که تمرکز ما را به هم بزنند و هوادارانمان را اذیت کنند. از شرایط صددرصدی دور شدیم. منصوریان تاکید داشت که از مسئولان شهر، استاندار و نمایندگان مجلس خواهش داریم از این دست موضوعات دیگر برای تیم اتفاق نیفتد.

وی ادامه داد: چرا باید این موضوع پیش پا افتاده تمرکز ما را به هم بزند. وقتی نورافکن را بگیرید میزبانی نخواهیم داشت. این موضوع تاثیر خیلی زیادی داشت. نصف نیروی خودمان را گذاشتیم که قبل از بازی مهمی که با تیم صنعت نفت داریم، بتوانیم بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی برگردانیم. امیدوارم از این اتفاقات دیگر نداشته باشیم.

مربی آلومینیوم اراک افزود: علیرضا منصوریان شخصا به مسعود سلطانی‌فر پیام داد و خواستار پیگیری این ماجرا شد. او آنقدر ناراحت بو دکه مدیرعامل باشگاه از حضورش در کنفرانس جلوگیری کرد. از شخص وزیر ورزش، مدیرعامل کارخانه آلومینیوم، نمایندگان مجلس و استاندار مرکزی درخواست داریم که این مساله را پیگیری کنند تا دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد.

وی در مورد اینکه تعداد زیادی از بازیکنان تیم دربازی فردا غایب هستند و آیا از بازیکنان جوانان و امید استفاده می شود، گفت: طی ده سال گذشته که با منصوریان کار کردیم، اعتقادمان این بوده که یک تیم 28تا25 نفر است. با منصوریان تجربه چهار دوره مسابقات آسیایی داریم، به این موضوع کاملا واقفیم و می‌دانیم که هر لحظه شاید بازیکن نداشته باشیم. همیشه برای ما یک تیم 28 نفر است. شاید فردا شرایطمان سخت شود اما 28 بازیکن داریم که می‌توانند هر لحظه به ما کمک کنند. فردا هم یکی از این روزها است.

خرمگاه در خصوص اینکه آیا برنامه‌ای برای خط دفاعی تیم دارند، گفت: دو مدافع و سه هافبک را نداریم و با این شرایط کارمان سخت شده ولی بازیکنانی را داریم که همیشه در شرایط بازی باشند و به ما کمک کنند. امیدوارم شرایط خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص گرمای آبادان اظهار داشت: طبیعت این شهر و استان خوزستان است. همیشه به این موضوع واقفیم. شرایطی را داریم که بتوانیم در بازی سخت آبادان کار کنیم ولی شهر مثل مردمش است؛ خونگرم و مهمان نواز. خیلی خوشحالیم که به این شهر آمده‌ایم.

وی در این باره که وقفه در برنامه مسابقات به روند نتیجه گیری آلومینیوم تاثیر گذاشته، گفت: این طبیعی است که وقتی بین بازی ها فاصله بیفتد، شرایط هر تیمی سخت می شود. باید بتوانیم خودمان را در شرایط حفظ کنیم. این مساله به همه تیم ها و ما لطمه می زند ولی با شرایطی که درست می کنیم، اجازه نمی دهیم به تیم ما لطمه بزند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول