اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ورود پلاک‌های غیربومی به اصفهان همچنان ممنوع است/ تمدید لغو اجرای طرح زوج و فرد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در حال حاضر وضعیت اصفهان نارنجی است و تردد خودروهای پلاک بومی شهرستان‌های استان به اصفهان ممنوع است.

ورود پلاک‌های غیربومی به اصفهان همچنان ممنوع است/ تمدید لغو اجرای طرح زوج و فرد

محمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تردد بین شهرستان‌های نارنجی به نارنجی و یا قرمز استان اظهار داشت: برابر مصوبات ستاد ملی و ستاد کرونا استان اصفهان تردد بین شهرهای نارنجی به نارنجی و قرمز به قرمز، قرمز به نارنجی و بالعکس و حتی تردد از شهرهای نارنجی و قرمز به شهرهای زرد و سفید ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: مصوبات از اوایل جلسات ستاد بر اساس همین قانون بوده است و در حال حاضر وضعیت اصفهان نارنجی است و تردد خودروهای پلاک بومی شهرستان‌های استان به اصفهان ممنوع است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تمدید لغو اجرای طرح زوج و فرد در کلان شهر اصفهان تا ۲۵ اردیبهشت ماه بیان کرد: در اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا، به منظور رفاه حال شهروندان‌ و با توجه به تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی طرح زوج و فرد که قبلاً از اول اردیبهشت به مدت ۱۷ روز لغو شده بود، به مدت یک هفته دیگر تا  ۲۵ اردیبهشت ماه تمدید شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ن۱۰/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول