اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اعلام انزجار مردم استان تهران از استکبار جهانی

مردم شهرستان‌های استان تهران با حضور خودجوش در مراسم نمادین روز جهانی قدس انزجار خود از استکبار جهانی را اعلام کردند.

اعلام انزجار مردم استان تهران از استکبار جهانی

خبرگزاری فارس از تهران؛ روز جهانی قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است که مسلمانان جهان هرساله در این روز، برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین با شرکت در راهپیمایی نفرت و انزجار خود از غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام می‌کنند.

در چهل دومین سالگی روز قدس به دلیل شیوع بیماری کرونا، راهپیمایی به شکل تجمعات گسترده برگزار نشد اما تعدادی از مردم شهرستان‌های استان تهران، با حضور خودجوش در خیابان‌ها ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با آتش زدن پرچم این رژیم جعلی فریاد «آزادی قدس نزدیک است»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

همچنین امسال برنامه‌های روز قدس بیشتر در بستر فضای مجازی برگزار شد و مردم خشم و نفرت خود برای مقابله با استکبار جهانی را با شیوه‌های مختلف به نمایش گذاشتند.

فریاد آزادی قدس در شهرری

ظهر امروز به مناسبت روز جهانی قدس آیین نمادین اعلام انزجار از استکبار، بدون حضور جمعیت و به‌طور نمادین در میدان اصلی شهرری برگزار شد.

این مراسم با آتش زدن پرچم رژیم غاصب رژیم صهیونیستی و شعارهای ضد استکبار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر وهابیت و آل سعود» و اجرای گروه سرود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس اشغالی همراه بود.

موضوع فلسطین در صدر مسائل منطقه‌ای، بین المللی و اسلامی است

سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرری نیز به مناسبت فرا رسیدن روز قدس در پیامی نوشت: با گذشت ۷۲ سال از اشغال رسمی سرزمین فلسطین با توطئه انگلیس خبیث و امریکای جنایتکار توسط صهیونیست‌ها و محاصره مظلومانه و تدریجی ملت شجاع فلسطین برابر چشم جهانیان، این زخم دیرینه همچنان ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه و حق طلب عالم را رنج می‌دهد و موضوع فلسطین را همچنان در صدر مسائل و دغدغه‌های مهم منطقه‌ای، بین المللی و اسلامی قرار داده است.

مراسم روز جهانی قدس در شهرری

با اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و محدودیت های ناشی از این بیماری، امکان برگزاری مراسم به صورت راهپیمایی مقدور نیست، اما همگام با ملت قهرمان ایران نام و یاد فلسطین را در دل زنده نگه داشته و به طرق مختلف از جمله بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی حمایت خود را از آرمان فلسطین و جبهه مقاومت اعلام می داریم.

قشرهای مختلف بسیج شهرستان ری شامل بسیج رسانه، جامعه کارمندان، حقوق دانان، فرهنگیان، جامعه پزشکی و بسیج ورزشکاران  در پیام هایی نفرت و انزجار خود را از صهیونیست ها و استکبار جهانی اعلام کردند.

آسمان ورامین با به آتش کشیدن پرچم صهیونیسم سرخ شد

هم‌زمان با روز قدس مردم ورامین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور محدود جمعیت، در حمایت از قدس شریف و آزادی فلسطین با حضور در این میدان مسجد جامع ورامین، شعار مرگ بر اسراییل سر دادند. 

شرکت‌کنندگان با شعارهای فلسطین تنها نیست، آزادی قدس نزدیک است، مرگ بر آمریکا و اسرائیل و غیره نفرت خود از اشغالگران قدس شریف را نشان دادند.

پرچم رژیم منحوس اشغالگر اسرائیل در مقابل مسجد جامع و با شعارهای یکپارچه شرکت‌کنندگان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حزب‌الله لبنان به آتش کشیده شد که شور و حال خاصی را ایجاد کرده بود.

سید محمدحسن محمودی ضمن تقدیر از حضور خودش جوش مردم در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه امسال از حضور میلیونی ایرانیان در راهپیمایی حمایت از قدس شریف به خاطر شرایط کرونا محروم بودیم ولی دل‌های آزادی خواهان و حامیان از مظلوم در دنیا، همواره با فضای به‌جای مانده از این مراسم باشکوه هرساله خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز گروه‌های خودجوش مردمی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی توانستند اندکی از حضور مردمی را بار دیگر تداعی کنند و با شعارهای حمایت از قدس و فلسطین بار دیگر پیوند ناگسستنی مردم ایران با انتفاضه مردم فلسطین به نمایش بگذارند.

مراسم روز جهانی قدس در ورامین

مسئول اجرای مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین در پایان خاطرنشان کرد: اگرچه امسال از اجرای مراسم میدانی محروم بودیم، اما مردم شهرستان ورامین در فضای مجازی و با ترند کردن هشتک آزادی قدس نزدیک است به دنیا اعلام خواهند کرد که این وعده بزرگ آزادی فلسطین محقق خواهد شد و خون شهدای بزرگ مقاومت همچون شهید سلیمانی، ابومهدی و شهدای انتفاضه قدس این راه بزرگ را هموار خواهد کرد.

مراسم گرامیداشت روز جهانی قدس در شهرقدس

قدس، فراتر از یک مسئله ملی و عربی و مختص به فلسطین یا جهان عرب و یک آرمان اسلامی و انسانی است و آزادسازی قدس شریف، خون‌بهای سردار شهید سلیمانی است.

مراسم خودجوش گرامیداشت روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا به شیوه دیگری برگزار شد و دوستداران جبهه مقاومت در فضای باز محوطه مصلی شهرستان قدس گردهم آمدند و پیام آزادی فلسطین را به تمام جهان مخابره کردند.

در این مراسم پرچم کشور فلسطین به اهتزاز درآمد و پرچم رژیم غاصب صهیونیستی به آتش کشیده شد.

حرکت خودرویی روز قدس در دماوند

هم‌زمان با روز جهانی قدس مردم دماوند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شکل حرکت خودرویی در حمایت از قدس شریف و آزادی فلسطین انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام کردند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول