اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

روز قدس یک گفتمان فراگیر در کشورهای اسلامی است

بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید کرانی بندرعباس در بیانیه‌ای حل مشکلات جهان اسلام را در گروی انسجام ملت‌های مسلمان در ایستادگی در برابر غده چرکینی به نام رژیم صهیونیستی دانسته است.

روز قدس یک گفتمان فراگیر در کشورهای اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید کرانی بندرعباس در بیانه‌ای آورده: امام خمینی فرمود که اگر مسلمین مجتمع بودند، هرکدام یک سطل آب به اسرائیل می‏ریختند او را سیل می‏‌برد.

انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل از ابتدای نهضت همواره بر آرمان فلسطین و آزادی قدس پافشاری کرده است و معتقد است که امروز هم مسأله‌ی اول جهان اسلام، مسئله‌ی فلسطین است.

امروزه دیگر روز قدس از قالب یک روز نمادین مناسبتی به در آمده است و به یک گفتمان فراگیر در بین کشورهای اسلامی و ملت های آزادی خواه جهان تبدیل شده است. باید پذیرفت که نگاه حداقلی به روزقدس ومحدود کردن آن تنها به مسئله فلسطین و آزاد سازی قدس جفا در حق این روز است.

 امروز فلسطین با همراهی جبهه مقاومت باید به دنبال برچیدن غده سرطانی اسرائیل از پیکر امت اسلام باشد و تا به این مهم دست نیابد، مشکلات این منطقه رفع نخواهد شد.

در این بیانیه تأکید شده روز قدس به فرموده ی رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست های تفرقه انگیز است؛ و وظیفه هر مسلمانی عمل به این دستور شرعی و دینی است. به لطف خداوند چندین سال است که مقدمات فروپاشی و اضمحلال دولت صهیونیستی فراهم شده است و به زودی بشارت قرآن و پیش بینی حضرت آقا که فرمودند به زودی در قدس نماز جماعت میخوانیم محقق خواهد شد؛ ان شاءالله.

بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید کرانی بندرعباس ضمن محکومیت اقدامات خثمانه رژیم صهیونسیتی اعلام میدارد؛ به راستی که صبح پیروزی نزدیک است و حاکمان سفاک و زورگو بدانند که با نسل‌کشی و رفتارهای نابخردانه نمی‌توانند جلوی طلوع خورشید زیبای پیروزی حق علیه باطل را بگیرند چرا که حق پیروز است. وای بر شما مدعیان دروغین حقوق بشر که جز زمانی که به نفع اهداف شومتان نباشد دم از حقوق بشر نمی‌زنید.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول