اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

انتقام خون شهید سلیمانی را با آزادی قدس شریف می‌گیریم/ امروز موکب انقلاب انتخابات است

امام جمعه شهرستان سیریک گفت: امام خمینی (ره) روز جمعه آخر ماه رمضان را روز قدس اعلام کردند ، از نظر امام ،فلسطین فراتر از یک کشور است بلکه یک آرمان انسانی و جهانی است، الان فلسطین سرزمین اتحاد جوامع اسلامی و اهل سنت و شیعه است.

انتقام خون شهید سلیمانی را با آزادی قدس شریف می‌گیریم/ امروز موکب انقلاب انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محسن سالاری امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیریک اظهار کرد: در فلسطین میخواهند انتخابات را به تعویق بیندازند چرا که آمریکا و صهیونیست‌ها از پیروزی کاندیداهای مقاومت بیم ناک‌اند.

وی افزود: امت اسلامی بویژه مردم ایران عزیز امروز که راهپیمایی روز جهانی قدس شریف بخاطر ویروس  منحوس کرونا محرومیم، جا دارد با هشتگ‌های شهدای مقاومت و قدس، طوفانی به پا کنیم و اجازه ندهیم روز قدس به فراموشی برود.

امام جمعه سیریک تصریح کرد: جوانان اربعینی ما بدانند امروز موکب انقلاب، انتخابات است و جوانان جهادی ما بدانند اردوی جهادی ما در این ایام تلاش برای پرشور کردن انتخابات است.

حجت الاسلام سالاری بیان داشت: تصور نکنیم رای ما فقط یک رای خالی است بلکه همین تک رای ما سر نوشت ساز است.

وی با بیان این که انتخابات را ما خلق نکردیم بلکه منبع قرآنی دارد و در قرآن آمده خودتان سرنوشت خود را  انتخاب کنید البته بعضی انتخابات را تا زمانی قبول دارند و رای  به صندوق انتخابات می اندازند که به نفع نامزد خودشان هست که مثال بارز آن را در انتخابات سال ۸۸ که اغتشاش کردند می‌توان نام برد.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مسئله امامت افزود:  علمای شیعه و اهل سنت باید از فضائل و خصوصیات جامع و کامل امام علی(ع) به جوانان خود بگویند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با گرامیداشت هفته معلم در کشورمان و تعبیر رهبر معظم انقلاب درباره نقش معلمان در جنگ فرهنگی، عنوان کرد: سخنان روشنکرانه رهبری که  فضای دو قطبی میدان و دیپلماسی و اینکه در هیچ جای دنیا دستگاه دیپلماسی قانون گذار نیست نشانه آن است که باید همه توان مسؤولان در یک راستا و در جهت سربلندی ایران اسلامی و اقتدار کشور باشد.

به گزارش فارس، در پایان نمازجمعه شهرستان با حضور نمازگزارن بصورت خود جوش شعارهای الله اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر امریکا و حمایت از آرمان های مردم فلسطین و قدس شریف سر داده شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول