اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سازش اعراب با صهیونیست‌ها حاصلی جز تسلیم ندارد/ روز قدس هیچ‌گاه تعطیل نخواهد شد

یک مدرس دانشگاه گفت: سازش خیانت‌کارانه اعراب با صهیونیست‌ها حاصلی جز تسلیم برای آنان در بر ندارد.

سازش اعراب با صهیونیست‌ها حاصلی جز تسلیم ندارد/ روز قدس هیچ‌گاه تعطیل نخواهد شد

محمد کمالی باغستانی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: بررسی رفتار 6 دهه اخیر صهیونیست‌ها در منطقه نشان‌گر راهبرد ظالمانه و خونخوارانه آنان نسبت به ملت‌های منطقه و مردم مظلوم فلسطین است و این رژیم جعلی ریشه در خونریزی و جنایت دارد.

وی افزود: تجربه سازش با چنین رژیمی جز شکست، تداوم ظلم و خونخواری بیشتر این رژیم نیست و پس از بزرگ‌ترین مذاکرات صلح با رژیم خودگردان فلسطینی بود که جنایت صبرا و شتیلا رقم خورد و خون هزاران زن و کودک فلسطینی از سوی همین صهیونیست‌های مزدور به زمین ریخته شد.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: سازش اعراب با این رژیم جعلی هیچ پشتوانه مردمی ندارد و ثمره‌ای جز تسلیم آنان در برابر صهیونیست‌ها نخواهد داشت و گشودن درهای کشورشان به روی این غاصبان نه تنها امنیت برای آنان به ارمغان نخواهد آورد بلکه آنان را در منجلابی از توطئه فرو خواهد برد.

کمالی با بیان این که راهبرد مقاومت حرکتی برآمده از قرآن و تنها راه رسیدن به پیروزی بر علیه این رژیم جعلی است و اگر نبود تنفس‌های مصنوعی خائنانه برخی از این کشورهای عربی به رژیم صهیونیستی، اکنون دیگر نشانی از این اسرائیل غاصب در منطقه وجود نداشت.

این دکترای ارتباطات و رسانه در پایان گفت: انتقام خون شهیدان مقاومت که رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز به طور دقیق و کلیدی به آن اشاره فرمودند و بخصوص خون شهید عزیز ما شهید حاج قاسم سلیمانی جز با نابودی این رژیم جعلی و آزادی قدس گرفته نخواهد شد و خدای متعال نیز در این راه یاریگر همه مجاهدان و رزمندگان مقاومت است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول