اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

روز قدس تا نابودی اسرائیل ادامه دارد

در بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: تمام جهان اسلام و سایر ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می‌افرازند و تا تحقق کامل وعده حکیم فرزانه انقلاب در نابودی اسرائیل از این جهان هستی خواهند ایستاد.

روز قدس تا نابودی اسرائیل ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس ازتهران، بسیج جامعه زنان سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای منتشر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی حق علیه باطل وعده محقق الهی و آزادی قدس شریف مصداق بارز این وعده است. روز جهانی قدس، آرمانی که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بنیان نهاده شد و با هدایت‌گری‌های روشنگرانه رهبری معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای مدظله العالی بر عزت و عظمت آن افزوده شد همچنین با مجاهدت مجاهدانی چون شهید حاج قاسم سلیمانی مسیرش هموار گشت تا به پیروزی نهایی نزدیک شود و اراده الهی محقق شود.

در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می‌گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می‌افرازند و تا تحقق کامل وعده حکیم فرزانه انقلاب در نابودی اسرائیل از این جهان هستی خواهند ایستاد.

تجربه تاریخی ما نشان داده است که در برابر ظالم جز با اقتدار و قوت و مقاومت نمی‌توان ایستاد. سال‌ها است که منادیان مذاکره و مصالحه با صهیونیست‌ها و اربابان بزدل و رعیت صفت نیز به این مهم پی برده‌اند که امنیت جز در سایه مقاومت حاصل نمی‌شود و از ابزار تهدید و تحریم و ترور و تحریف و ... برای از بین بردن امنیت استفاده کرده‌اند اما زهی خیال باطل که ما را بکشید زنده‌تر میگردیم ...

بر دنیا مبرهن است که پاسداشت موضوع فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعی و در هر شرایطی تعطیل‌ ناپذیر است، لذا در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری شایسته و گسترده راهپیمایی در این روز عظیم ما نیز دوشادوش ملت مسلمان ایران با حضور گسترده، فعالانه و آگاهانه در شبکه‌های اجتماعی پیام روز جهانی قدس را باشکوه‌تر و رساتر از گذشته به گوش جهانیان رسانده و با اقتدا به مقتدای خود حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی تا برافراشتن پرچم سرخ حسینی برگنبد مسجدالاقصی از پای نخواهیم نشست.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول