اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

گام دوم انقلاب با ناز پروردگی و تنعم رابطه‌ای ندارد/ مسیر شهدا را عملیاتی کنیم تا اندیشه غربگرا بر مملکت مسلط نشود

تولیت امام‌زاده صالح(ع) تهران، با اشاره به ضرورت ایجاد انگیزه و بصیرت،گفت: مسیر شهدا را عملیاتی کنیم تا اندیشه غربگرا بر مملکت مسلط نشود.

گام دوم انقلاب با ناز پروردگی و تنعم رابطه‌ای ندارد/ مسیر شهدا را عملیاتی کنیم تا اندیشه غربگرا بر مملکت مسلط نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، احسان بی‌آزار تهرانی در آئین پنجمین سالگرد شهدای کربلای خان‌طومان و گرامیداشت شهدای جاویدالاثر شهرستان نور که با محوریت شهید علی جمشیدی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار شد، اظهار کرد: پیروان شهدا در این دنیای محدود کسانی هستند که به صدق حرکت می‌کنند، این شهدا زمانی شادی و لبخند آنان افزون می‌شود که ما به قول شهید سلیمانی در این دنیا شهید زندگی کنیم تا شهید زندگی نکنیم شهید نمی‌شویم.

وی با اشاره به چرایی حضور مدافعان حرم در خارج از مرزها گفت: همین داعش از حیوان پست‌تر در باور شیطانی‌شان مستحکم بودند و با قدرت عمل می‌کردند اما مدافعان حرم آنان را نابود کردند و الا باید در تهران با آن‌ها مبارزه می‌کردیم، آن وقت بعضی‌ها با سخنان‌شان سبب تعجب و تاسف رهبری می‌شوند و به جای عذرخواهی می‌گویند ما تحلیل کردیم و حق را گفتیم اما از انتشار آن متاسف هستیم.

 

این کارشناس مذهبی در ادامه سخنانش به بخشی از وصیت‌نامه شهید جمشیدی اشاره و بیان کرد: شهید جمشیدی در وصیت‌نامه خود آورده است « در اوضاع سیاسی کنونی که امام خامنه‌ای به تنهایی علم را بر دوش گرفته و رجال سیاسی چندان همسو با فرمایشات ایشان عمل نمی‌کنند و ...» از ما مردم می‌خواهد تا جهاد کبیر کنیم، عرصه فرهنگی را عرصه و میدان جهاد ببینیم، مسجد را سنگر ببینیم و راه شهدا را ادامه دهیم.

تولیت امام زاده صالح(ع) تهران تصریح کرد: با شرایط کنونی، امروز رئیس جمهور و کابینه جوان، مشکل را حل نمی‌کند بلکه هر جوان حزب اللهی باید رئیس‌جمهور باشد، باید نفس خود را کنار زده و با هم همراه باشیم تا کشور از وضعیت موجود رها شود.

 

 حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی، خاطر نشان کرد: اندیشه استوار، اندیشه اعتماد به پروردگار عالم است، شهدا باور کردند که خدا هست، کسی که می‌خواهد در مسلمانی استوار باشد باید به خدا اعتماد کند و به روز جزا باور داشته باشد.

 وی افزود: بنا بر وصیت شهید جمشیدی ما باید مسیر شهدا را عملیاتی کنیم، شور، انگیزه و بصیرت ایجاد کنیم تا اندیشه غربگرا در مملکت مسلط نشود، امروز بعضی‌ها معیشت مردم را گروگان گرفتند و اکنون تنها چیزی که پس از سال‌ها ثابت مانده یارانه است اما قیمت اجناس، خودرو، لوازم خانگی و مایحتاج عمومی بی‌نهایت افزایش پیدا کرد و در آستانه انتخابات چراغ سبزهایی انتخابات دادند و قطعا شاهد افت قیمت دلار، خودرو، برخی اجناس می‌شویم، این‌ها را برای آخر کار نگه‌ داشتند تا بگویند ادامه برجام باید پیگیری شود، بنابراین باید دقت کرد و با دیدگاه شهدا پای کار ایستاد، برای ارزش‌ها کار کرد، نگران صندلی، جایگاه و موقعیت نباشیم و سکوت نکنیم.

 این فعال فرهنگی با بیان اینکه گام دوم انقلاب با نازپروردگی و تنعم رابطه و همخوانی ندارد، اظهار کرد: باید خواب از چشمان ما برود، از خواب غفلت و خواب ظاهر بیدار شد، شبانه روز فرصت‌گذاری کرده، وقت بگذاریم و نظام و انقلاب را حفظ کنیم.

بی‌آزار تهرانی با اشاره به وجود بیش از ۳ هزار صندلی مدیرکلی در کشور، تصریح کرد: برای هر صندلی خون حدود ۷۳ شهید ریخته شد، باید برای این صندلی‌ها مدیریت‌های جوان انقلابی شناسی کرد، هنوز برخی بوی انقلاب را حس نکردند بنابراین باید متخصص متعهد درست کرد و این نیاز به جبهه سازی و قرارگاه دارد.

 وی افزود: ایام مهم و خاصی را در پیش داریم، با انتخابات فاصله چندانی نداریم اما با توجه به نگرانی مردم از ناکارآمدی‌ها شاهد شور انتخاباتی لازم نیستیم، بنابراین باید وارد میدان شد و کارآمدی‌ها را نشان داد و جوانان متعهد، متخصص و کارآمد جهادی را معرفی و همراهی کرد.

 تولیت امام زاده صالح(ع) تهران در پایان با بیان اینکه حلال شدن حق شهدا فدا شدن برای رهبری، ارزش‌ها و انقلاب است، گفت: در جبهه انقلاب چند صدایی ممنوع  است و باید انسجام ایجاد شود.

 

انتهای پیام/۸۶۰۲۳/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول