اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

قطعی ۵ ساعته آب در برخی مناطق گرگان/ مرکز گلستان به ۱۰ منطقه فشاری تقسیم شده است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از قطعی پنج ساعته آب آشامیدنی در برخی مناطق شهرستان گرگان خبر داد.

قطعی ۵ ساعته آب در برخی مناطق گرگان/ مرکز گلستان به ۱۰ منطقه فشاری تقسیم شده است

بهزاد هرمزی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گرگان اظهار کرد: شهرستان گرگان به ۱۰ منطقه فشاری تقسیم شده است و از ساعت پنج الی ۱۰ صبح قطعی آب در برخی مناطق وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه هیچ کسی نمی‌تواند ادعا کند قطعی آب ندارد، تصریح کرد: در برخی شهرهای استان از جمله آزادشهر و گنبدکاووس نیز طرح مناطق فشاری اجرا می‌شود.

* در حال حاضر در حوزه آبرسانی ۱۶۹ پیمان فعال وجود دارد که ارزش آن ۱۲۵ میلیارد تومان است/ وجود ۸ باب آزمایشگاه ثابت و سیار در گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، کردکوی، بندرترکمن و کلاله

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: در حال حاضر در حوزه آبرسانی ۱۶۹ پیمان فعال وجود دارد که ارزش آن ۱۲۵ میلیارد تومان است و شامل حفر ۱۱ حلقه چاه، تجهیز ۱۹ حلقه چاه، ۱۰ باب ایستگاه پمپاژ، ۱۹ باب مخزن به حجم تقریبی ۱۲ هزار متر مکعب و تقریبا ۱۵۰ کیلومتر شبکه و خط انتقال می‌شود.

رئیس اداره کنترل کیفی و امور آزمایشگاه‌های شرکت آب و فاضلاب استان گلستان نیز از وجود هشت باب آزمایشگاه ثابت و یک آزمایشگاه سیار در استان خبر داد و گفت: این آزمایشگاه‌ها در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، کردکوی، بندرترکمن و کلاله مستقر است.

فاطمه‌سادات حجازی‌نژاد با اشاره به اینکه یک آزمایشگاه مرجع در شهرستان گرگان واقع شده است، افزود: سعی بر این است تمامی الزامات بخش بهداشت، کیفیت آب و فاضلاب براساس استانداردها محقق شود.

وی بیان کرد: در مقوله بهداشت آب، عمده‌ترین آزمون‌ها و فعالیت‌هایی که باید انجام شود کیفیت باکتریولوژی است که ماهانه باید یک نمونه را اخذ و کیفیت و سلامت آن را بررسی کنیم، تمامی استانداردها براساس برنامه زمان‌بندی مشخص در استان گلستان اجرا شده است.

* در سطح ۸۰۹ روستا، ۳۴ شهرستان و ۱۴ شهر استان گلستان گندزدایی آب شرب انجام می‌شود

رئیس اداره کنترل کیفی و امور آزمایشگاه‌های شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: در سطح ۸۰۹ روستا، ۳۴ شهرستان و ۱۴ شهر گندزدایی آب شرب انجام می‌شود.

به گفته حجازی‌نژاد؛ سال گذشته ۲۴۳ تن پرکلروین، ۴۰ درصد گاز کلر و ۱۷۰ تن آب ژاول در استان گلستان مصرف شده است

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول