اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

آغاز نام نویسی در شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از آغاز فرایند نام نویسی شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر در راستای شناسایی و انتخاب الگوهای برتر بخش تعاون استان خبر داد.

آغاز نام نویسی در شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر سیستان و بلوچستان

مهرداد جهاندیده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  جشنواره تعاونی‌های برتر در سال جاری با امکان بهنگام سازی اطلاعات شرکت‌های تعاونی، اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی و اتاق تعاون با رویکرد "رتبه بندی و اعتبارسنجی تعاونی ها" با استفاده از سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون برگزار می شود.

وی بیان داشت: شرکت های تعاونی‌ برای ورود به این رقابت و شرکت در جشنواره می‌بایست از امروز 18 اردیبهشت به مدت یک ماه،  اطلاعات کامل تعاونی خود و سایر مشخصات مربوطه را در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون به نشانی  https://taavoni.mcls.gov.ir  ثبت یا بهنگام سازی کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: تعاونی هایی که نسبت به بهنگام سازی در موعد مقرر اقدام کرده و واجد شرایط لازم برای شرکت در جشنواره باشند، از تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ تا ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ از امکان تکمیل پرسشنامه اختصاصی شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر و بارگزاری مدارک و مسستندات در سامانه جامع تعاون برخوردار خواهند بود.
جهاندیده گفت: پس از انجام مراحل ثبت، بهنگام سازی و تکمیل پرسشنامه اختصاصی، فرایند صحت سنجی مدارک و مستندات و فعالیت تعاونی های کسب کننده بالاترین امتیاز در گرایش های گوناکون توسط کارگروه علمی جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان انجام خواهد شد.
وی یادآور شد: ثبت و بهنگام سازی اطلاعات اعضای تعاونی، اطلاعات شاغلین در تعاونی، صورت های مالی و گزارش های حسابرسی تعاونی از سال 96 تا 99 و به روز آوری اطلاعات اعضای هیات مدیره و بازرسین تعاونی در این جشنواره از اهمیت بالا و ویژه ای برخوردار است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: تمامی مشوق ها و جوایز ویژه تعاونی های برتر اعطا شده در سال 1399 نظیر ( لوح سپاس و دریافت تندیس جشنواره، جایزه نقدی، تسهیلات با نرخ ترجیهی، اعطای کارت شناسایی ویژه تعاونی های برتر و ...)  در سال 1400 با افزایش کمیت و بهبود کیفیت برای تعاونگران برگزیده شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر اعمال خواهد شد.
جهاندیده تصریح کرد: مراسم تجلیل و تکریم از تعاونی های برتر استانی و ملی در هفته تعاون امسال (13 تا 20 شهریور) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول