اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اجرای پویش «سفره‌دار» در همدان

دبیر مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان همدان از اجرای پویش «سفره‌دار» در مناطق محروم تهران و همدان طی ماه رمضان خبر داد و گفت: این پویش در دو بخش توزیع افطاری در مناطق محروم و افطاری ساده در بین عموم مردم دنبال می‌شود.

اجرای پویش «سفره‌دار» در همدان

علی معتبرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از اجرای پویش «سفره‌دار» در ماه رمضان هر سال توسط گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی خبر داد و اظهار کرد: این پویش دو سال است که از شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) آغاز می‌شود و تا شب ۲۳ ماه رمضان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این پویش در دو بخش یکی پخت غذا برای مناطق حاشیه‌نشین و دیگری توزیع افطاری ساده بین عموم مردم برگزار شده است گفت: هدف از افطاری ساده نهادینه شدن فرهنگ «دادن افطاری ساده» در بین مردم است.

دبیر مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان همدان به حدیثی از امام صادق (ع) اشاره کرد که می‌فرمایند «کسی که مؤمنی را افطاری دهد، خداوند هفتاد ملک موکّل کند تا چنین شبی از سال آینده برای او تسبیح گویند» گفت: امسال با پخت ۲ هزار و۶۰۰ پرس غذای گرم توانستیم قدمی کوچک در راه کمک به نیازمندان برداریم که امیدواریم خداوند نیز آن را از ما قبول کند.

وی با اشاره به اینکه برنج این نذری توسط بنیاد علوی تامین شد عنوان کرد: یک‌هزار بسته افطاری ساده شامل نان، پنیر، خرما، گردو و شله زرد به همراه بسته فرهنگی به مبلغ ۹ میلیون تومان نیز توسط بنیاد علوی به این پویش کمک شد.

معتبرنیا با بیان اینکه کمک‌های مردمی برای این پویش ۲۰ میلیون تومان بود گفت: جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی(ع) در این راه کمک کردند که قدردان زحمات هستیم.

وی در پایان سخنانش بیان کرد: شهرستان ری در تهران و کبودراهنگ، بهار، همدان و اسدآباد در استان همدان مناطق اجرای این پویش بودند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول