اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کلاهبرداری میلیاردی به بهانه پرداخت وام و کاریابی/ متهم دستگیر و روانه زندان شد

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری شخصی خبر داد که به بهانه پرداخت وام و پیدا کردن کار اقدام به کلاهبرداری ۲ میلیارد ریالی از طعمه‌های خود کرده بود.

کلاهبرداری میلیاردی به بهانه پرداخت وام و کاریابی/ متهم دستگیر و روانه زندان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار جمال سلمانی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از چند مورد شکایت با موضوع کلاهبرداری رایانه‌ای، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان پرونده در تحقیقات به عمل آمده عنوان کردند برای دریافت تسهیلات و کاریابی اقدام به درج آگهی در فضای مجازی کرده‌اند که شخصی با آن‌ها تماس و اعلام کرده با توجه به نفوذی که در ادارات و سرپرستی بانک‌ها دارد قادر است وام مورد نظر و شغل مناسب را برای آن‌ها پیدا کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق اظهارات شاکیان، این فرد با خودروهای مدل بالا و گران‌قیمت با آن‌ها ملاقات داشته و پس از جلب اعتمادشان و به بهانه دریافت تسهیلات مورد نیاز و شغل مناسب برای آن‌ها اقدام به دریافت ۲ میلیارد ریال از طعمه های خود کرده بود.

وی ادامه داد: ماموران پلیس فتا با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی متهم مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در محل سکونتش دستگیر کردند. 

سلمانی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های ابتدایی منکر جرم خود بود، اما در ادامه و پس از مواجهه با مدارک و مستندات لب به اعتراف گشود و به کلاهبرداری میلیاردی خود به بهانه پرداخت تسهیلات و کاریابی اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از معرفی کلاهبردار دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: این فرد با صدور قرار وثیقه راهی زندان شده است.

انتهای پیام/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول