اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دعوت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی قزوین از آیت‌الله رئیسی برای شرکت در انتخابات

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین با صدور بیانیه‌ای از آیت‌الله رئیسی دعوت کرد تا در جهت ایجاد وحدت و همدلی و تحول در اداره امور کشور و حل مشکلات مردم، در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو ثبت نام کند.

دعوت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی قزوین از آیت‌الله رئیسی برای شرکت در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین با صدور بیانیه‌ای از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی دعوت کرد تا در انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری شرکت کند. این ائتلاف در بیانیه خود خطاب به رئیسی عنوان کرده‌اند: ما اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان قزوین از شما می‌خواهیم که در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ورود نموده و با حضور خود امید را در میان مردم و به ویژه جوانان ایران زمین زنده کنید.

در بخشی از بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین که از طریق صفحۀ رسمی اینستاگرام این ائتلاف منتشر شده است، آمده است: ایرانی امروز در سایه سال‌ها مدیریت کدخداباوران در شرایط سختی قرار گرفته است که برای خروج از این شرایط و تغییر وضعیت موجود به نفع مردم به اقداماتی تحول‌آفرین و جسورانه در عرصۀ مدیریت کشور نیاز است که آن نیز به همت مردانی میسر خواهد شد که در کوران حوادث کشور آبدیده شده و آزمون‌های سخت و پیچیده انقلاب را با سرافرازی پشت سر گذارده‌اند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین در این بیانیه خطاب به آیت‌الله رئیسی آورده است: ‌امروز به جرأت می‌توان گفت حضرتعالی تنها فردی هستید که می‌توانید با ایجاد اجماع، وحدت و همدلی در میان نیروهای جریان‌ها و کنشگران سیاسی زمینه را برای ایجاد تحول در اداره کشور و حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه‌های اقتصادی و معیشتی را فراهم نمایید.

در بخش پایانی این بیانیه خطاب به آیت‌الله رئیسی آمده تصریح شده است: با توجه به وضعیت و شرایط خاص کشور و قابلیت‌ها و توان مدیریتی و روحیه جهادی جنابعالی و همچنین اجماع گسترده نیروهای انقلابی بر این باوریم که ورود حضرتعالی به عرصۀ انتخابات ریاست جمهوری، نوید دهندۀ ایران قوی، آباد و پیشرفته خواهد بود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول