اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تاکید تشکل‌های فرهنگیان اصفهان بر ضرورت وحدت نیروهای انقلاب

تشکل‌های فرهنگیان انقلابی استان اصفهان، در بیانیه‌ای خطاب به شورای ائتلاف انقلاب، شورای وحدت و جبهه پایداری، بر ضرورت وحدت و کنار گذاشتن اختلاف سلیقه‌ها تأکید کردند.

تاکید تشکل‌های فرهنگیان اصفهان بر ضرورت وحدت نیروهای انقلاب

به گزارش خبرگزای فارس از اصفهان، تشکل‌های فرهنگیان انقلابی استان اصفهان، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، طی بیانیه‌ای، خواستار وحدت نیروهای انقلاب و کنار گذاشتن اختلاف سلیقه‌ها شدند. 

در این بیانیه آمده است: اکنون که در آستانه اولین انتخابات مهم در گام دوم انقلاب و انتخابی سرنوشت‌ساز هستیم و کشور در مرحله بسیار حساس شرایط داخلی و خارجی قرار دارد از یک طرف دشمنان قسم‌خوردهنظام جمهوری اسلامیبه سرکردگی آمریکا و صهیونیزم جهانی تمام امکانات و عوامل داخلی و خارجی و رسانه‌ای خود را به صف نموده‌ تا حداکثر تأثیرگذاری را بر انتخابات داشته باشند و از طرف دیگر فشارهای اقتصادی و تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی ناصحیح مسؤولان، موج گرانی، رها شدن بازار، فساد اداری و رانت‌خواری مردم را مأیوس و ناامید کرده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اقشار متدین، ایثارگر و انقلابی وخانوادهمعظم شهدا و آحاد جامعه چشم امیدشان به انتخابات خردادماه است که رئیس جمهوری انقلابی و در طراز نظام جمهوری اسلامی انتخاب شده و در اولین انتخابات گام دوم انقلاب، کام مردم شیرین گردد و سکان هدایت و مدیریت اجرایی کشور به دست دولتی انقلابی و جوان سپرده شود.

در این بیانیه آمده است: برای رسیدن به این مهم با توجه به تجربه‌های تلخی که در گذشته به دست آمده، ما فرهنگیان انقلابی به نمایندگی قشر عظیم فرهنگیان استان اصفهان انتظار و درخواست داریم عقلانیت حاکم بر نیروهای انقلابی موجب شود عزیزانی که مرجعیت سیاسی و فکری و اجتماعی جریانات انقلابی کشور را عهده‌دار هستند و از سرمایه‌ها و ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی و پیشکسوت جهاد و مبارزه جهت استقرار جمهوری اسلامی هستند، اختلاف سلیقه‌ها را کنار گذاشته و فرصت‌سوزی نکنند و نشان دهند که جز رضای خداوند متعال و پاسداری از خون شهدا و اطاعت از ولی امر مسلمین هدف دیگری را دنبال نکرده و برای امیدبخشی به جامعه و گرم کردن هرچه سریع‌تر تنور انتخابات  با هم وحدت کرده و نسبت به معرفی کاندیدای اصلح اتفاق‌نظر کنند.

به گزارش فارس، این بیانیه به امضای کانون تربیت اسلامی استان اصفهان، جامعه اسلامی فرهنگیان اصفهان، جمعیت اسلامی فرهنگیان عدالت‌خواه استان اصفهان و جمعیت اسلامی فرهنگیان رسیده است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول