اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش مرسوله‌های پستی ناشی از خریدهای اینترنتی در زنجان

سرپرست اداره‌کل پست استان زنجان از افزایش مرسوله‌های پستی ناشی از خریدهای اینترنتی در این استان خبر داد.

افزایش مرسوله‌های پستی ناشی از خریدهای اینترنتی در زنجان

جواد رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا، خدمات در اداره کل پست به سمت غیرحضوری شدن رفته است.

سرپرست اداره‌کل پست استان زنجان به افزایش مرسوله‌های پستی ناشی از خریدهای اینترنتی اشاره کرد و گفت: پس از شیوع کرونا تمایل مردم به خرید غیرحضوری افزایش یافته و خدمات پست نیز در این مدت بیشتر شده است.

وی تعداد مرسوله‌های صادره استان در سال گذشته را یک میلیون و ۶۷۵ هزار و ۱۱۴ مورد عنوان کرد و افزود: در این مدت یک میلیون و ۵۵۱ هزار و ۴۸۵ مرسوله نیز وارد استان شده است.

سرپرست اداره‌کل پست استان زنجان افزود: از کل مرسولات تعداد یک میلیون و ۶۷۴ هزار و ۵۳۷ مورد سهم مرسوله‌های داخله و ۵۷۷ مورد سهم مرسوله‌های خارجه است.

رسولی ادامه داد: ۱۶ هزار و ۸۵۱ مرسوله نیز در واحد امانات ثبت شده است.

وی در ادامه به مزایای بازار الکترونیکی اشاره کرد و گفت: سامانه راه‌اندازی شده در این باره قابلیت‌های بسیاری دارد که شامل ارائه نمودار فروش ماهانه، گزارش پرفروش ترین محصولات، سامانه پیامکی، امکان جستجو در سفارشات، مشاهده پروفایل فروشگاه و امکان بارگذاری مهر فروشگاه برای ثبت در فاکتور نیز می‌شود.

سرپرست اداره‌کل پست استان زنجان با اشاره به نحوه ارائه خدمات در بازار الکترونیک پست، تصریح کرد: در سرویس بازار الکترونیک شرکت پست، فروشندگان، تولید‎کنندگان و عرضه‌‎کنندگان کالا و خدمات با بهره‌گیری از بستر الکترونیکی و مجازی که شرکت پست در اختیار آنان قرار می‌‎دهد، از سه طریق ارائه غرفه مجازی، ارائه خرید لینکی و  ارائه وب سرویس می‌توانند نسبت به عرضه و فروش محصولات خود بصورت مجازی و اینترنتی ‌اقدام کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول