اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

پچ‌پچ مسی و سوارس؛ چه کسی قهرمان لالیگا خواهد شد؟ +تصاویر

مطبوعات اسپانیا به بازی حساس، مهم و سرنوشت ساز امشب رقابت‌های لالیگا بین بارسلونا و اتلتیکومادرید واکنش نشان دادند.

پچ‌پچ مسی و سوارس؛ چه کسی قهرمان لالیگا خواهد شد؟ +تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب مهمترین دیدار فصل لالیگا اسپانیا بین بارسلونا و اتلتیکومادرید در ورزشگاه نیوکمپ از ساعت 18 و 45 دقیقه برگزار خواهد شد. دیداری که می‌تواند سرنوشت قهرمانی را مشخص کند. باخت در این مسابقه، هر کدام از تیم‌های اتلتیکومادرید و بارسلونا را از گردونه رقابت بیرون خواهد انداخت و به احتمال فراوان شانس قهرمانی را از آنها خواهد گرفت.

البته باخت اتلتیکو و پیروزی بارسلونا را می‌توان هدیه بزرگی برای رئالی‌ها دانست زیرا اگر در دیدار فرداشب مقابل سویا پیروز شوند، مسیر قهرمانی برایشان بسیار هموار خواهد بود.

در جدول لالیگا اتلتیکومادرید با 76 امتیاز صدرنشین، رئال مادرید با 74 امتیاز دوم، بارسلونا با 74 امتیاز سوم و سویا با 70 امتیاز در رده چهارم قرار دارند. همه چیز به بازی امشب گره خورده و باید دید بین مسی و سوارس چه کسی برنده این مسابقه خواهد شد.

مارکا با انتشار عکسی از پچ پچی از مسی و سوارس در خصوص اهمیت این مسابقه صحبت کرد و نوشت: چه کسی قهرمان لالیگا خواهد شد؟

مارکا از تقابل مسی و سوارس، آن 2 یار قدیمی نوشت و اولین رویارویی‌ آنها را جذاب خواند. این رسانه مادریدی از صحبت کومان پرده برداشت که اگر بارسلونا بتواند 4 بازی باقی مانده را ببرد، قهرمان خواهد شد.

مارکا همچنین نوشت که سیمئونه هیچ وقت در نیوکمپ پیروز نشده است و می‌خواهد اولین برد را امشب به ثبت رساند.

آ.اس با تیتر «شریک لالیگایی» از تقابل حساس بارسلونا و اتلتیکو صحبت کرد و نوشت که مادرید می‌خواهد با شکست آبی‌اناری‌ها در صدر جدول جایگاه خود را حفظ کنند.

آ.اس مدعی شد که مسی و گریژمان در خط حمله بارسلونا بازی خواهند کرد و سیمئونه از این طرف به یورنته و سوارس بازی خواهد داد و کاراسکو و فلیکس را نیمکت نشین خواهد کرد.

موندو دپورتیوو با تیتر «آخرین کارت برای لالیگا» از آخرین شانس بارسلونا برای قهرمانی در این فصل رقابت‌های اسپانیا صحبت کرد. این رسانه بارسایی تقابل مسی و اوبلاک را مهم دانست و عکس جدال آنها را در جلد اصلی به کار برد.

مسی تاکنون 32 بار به اتلتیکومادرید گل زده و جزو محبوب‌ترین تیم‌هایش محسوب می‌شود و از طرفی مقابل اوبلاک 10 گل به ثبت رسانده است. ستاره بارسلونا می‌خواهد امشب این آمار را تقویت کند و باعث پیروزی تیمش مقابل مادرید شود.

اسپورت چاپ بارسلونا با تیتر «فینال لالیگا» از حساسیت این مسابقه صحبت کرد و برد امشب را کلیدی مهم برای قهرمانی در این فصل دانست.

اسپورت نوشت که کومان ذهنیت قدرتمند را ابزار مهم برای پیروزی خواند و سیمئونه از ثبت اولین برد خود در نیوکمپ صحبت کرد.

امشب در ورزشگاه نیوکمپ از ساعت 18 و 45 دقیقه دیدار حساس بارسلونا و اتلتیکومادرید برگزار می‌شود و باید دید کدام تیم برنده این مسابقه خواهد شد؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول