اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

راه‌اندازی ۵۶۰۰ واحد اقتصاد مقاومتی برای ۷۳۰۰ گلستانی شغل ایجاد کرد

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان از راه‌اندازی ۵ هزار و ۶۰۰ واحد اقتصاد مقاومتی، تولیدی و صنایع تبدیلی در استان خبر داد و گفت: عرصه‌های اقتصاد مقاومتی برای ۷ هزار و ۳۰۰ گلستانی شغل ایجاد کرده است.

راه‌اندازی ۵۶۰۰ واحد اقتصاد مقاومتی برای ۷۳۰۰ گلستانی شغل ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن ملک‌حسینی در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی به تشریح اقدامات این سازمان و برنامه‌های ۱۴۰۰ پرداخت و اظهار کرد: ۵ هزار و ۶۰۰ واحد اقتصاد مقاومتی، تولیدی و صنایع تبدیلی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات در استان گلستان راه‌اندازی شد که این عرصه‌ها زمینه اشتغال ۷ هزار و ۳۰۰ گلستانی را فراهم کرد.
وی از فعالیت ۳۰۰ گروه جهادی در خدمت‌رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده «سی‌سخت» خبر داد و تصریح کرد: خدمت‌رسانی جهادگران به زلزله‌زدگان این مناطق همچنان ادامه دارد.

* تاکنون ۶ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در قالب ۶۰ هزار بسیجی در کنارکادردرمانی به خدمت‌رسانی پرداختند
مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان در خصوص فعالیت‌های مقابله با ویروسکروناگفت: تاکنون ۶ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در قالب ۶۰ هزار بسیجی در کنار کادر درمانی به خدمت‌رسانی پرداختند.
ملک حسینی؛ عمده فعالیت جهادگران را خدمت‌رسانی به کادر درمانی عنوان کرد و افزود: تولید ماسک، گان،غربالگریو اجرای «طرح شهید سلیمانی» از جمله این اقدامات است.
وی از توزیع ۳۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان خبر داد و گفت: بسته‌های معیشتی به نیازمندان در قالب ثبت کد ملی افراد در سامانه انجام می‌شود به این منظور که همه افراد نیازمند از این کمک‌ها برخوردار شوند.

* یک‌هزار و ۱۰۰ جهیزیه بین نوعروسان توزیع می‌شود/ ۳ هزار و ۱۱ پروژه عمرانی تاکنون در مناطق محروم و کمتر برخوردار «کوچک، متوسط و عام‌المنفعه» در سراسر استان گلستان اجرا شد
مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه یک‌هزار و ۱۰۰ جهیزیه بین نوعروسان توزیع می‌شود، ابراز کرد: ۳ هزار و ۱۱ پروژه عمرانی تاکنون در مناطق محروم و کمتر برخوردار «کوچک، متوسط و عام‌المنفعه» در سراسر استان اجرا شده‌ است.
ملک حسینی از تعمیر و ساخت بیش ‌از ۲ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل توسط بسیج سازندگی استان خبر داد و گفت: خدمات بسیج سازندگی به سیل‌زدگان استان گلستان همچنان ادامه دارد.
وی از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی خبر داد و گفت: ارزش ریالی هر بسته معیشتی که بین نیازمندان توزیع می‌شود بالغ ‌بر ۵۰۰ هزار تومان است.
مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان افزود: ۱۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان توزیع می‌شود که بتوانند در این شرایط سخت اقتصادی زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

* توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی همزمان با عید فطر در گلستان
ملک حسینی از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی همزمان با عید فطر خبر داد و گفت: ۱۰ هزار بسته معیشتی در ولادت امام حسن مجتبی (ع) بین نیازمندان توزیع شد.
وی از افتتاح ۲۰۰ پروژه دیگر درهفته بسیجسازندگی خبر داد و پیش‌بینی کرد این پروژه‌ها در کمتر از سه ماه به بهره‌برداری می‌رسند.
انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول