پزشک استقلال رسما از این تیم جدا شد

پزشکی تیم فوتبال استقلال رسما از این تیم جدا شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با درخواستفرهاد مجیدیدکتر مهدی سیاهپوش که از ابتدای فصل به عنوان پزشک در استقلال فعالیت می‌کرد از این تیم جدا شد. سیاهپوش در دو مقطع از زمان حضور سرمربی جدید استقلال با مجیدی به مشکل خورد و امروز نیز با حضور در ساختمانباشگاه استقلالاز این تیم جدا شد. انتهای پیام/
فرهاد مجیدی، تمرین استقلال، گفت و گوی مجیدی با بازیکنان
11:57 - 8 مه 2021

2 بازنشر
19 بازدید



1 پاسخ