اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

درخواست وزارت خارجه برای برقراری یک پرواز فوق العاده به هند/ سفر هوایی مشمول محدودیت‌های عید فطر نیست

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: وزارت امور خارجه برای بازگشت دانشجویان و اتباع ایرانی در هند، درخواست برقراری یک پرواز فوق العاده داشته است که در این باره منتظر تایید و تعیین دستورالعمل ها از سوی وزارت بهداشت هستیم.

درخواست وزارت خارجه برای برقراری یک پرواز فوق العاده به هند/ سفر هوایی مشمول محدودیت‌های عید فطر نیست

محمدحسن ذیبخش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که با توجه به درخواست سفیر ایران در هند مبنی بر برقراری یک پرواز فوق العاده برای بازگشت دانشجویان و اتباع ایرانی در هند، برنامه سازمان هواپیمایی کشوری چیست؟ اظهار داشت: در این بارهوزارت امور خارجهبرای برقراری پرواز فوق العاده به سازمان هواپیمایی کشوری درخواست داده است.

وی تأکید کرد: با توجه به شیوع شدید کرونا در کشور هند و لغو همه پروازهای کشورمان به هند وپاکستانپس از این موضوع، برای برقراری این پرواز فوق العاده ضرورت دارد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاییدیه های لازم را صادر کند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: در این راستا وزارت بهداشت باید تاییدیه برقراری این پرواز فوق العاده را صادر و نوع پروتکل های الزامی را تعیین کنند.

ذیبخش بیان کرد: این پرواز فوق العاده پس از تایید وزارت بهداشت، برای بازگشت دانشجویان و اتباع ایرانی انجام خواهد شد.

به گزارش فارس از روز چهارم اردیبهشت امسال به دلیل شیوع شدید ویروس کرونا در کشور هند، پروازهای بین ایران و هندوستان و ایران و پاکستان به درخواست ستاد ملی مقابله با کرونا تعلیق شد.

* حمل و نقل هوایی مشمول محدودیت سفر عید فطر نیست

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره محدودیت سفرها در ایام عید سعید فطر ابلاغی از سویوزارت کشورگفت: محدودیت سفر مشمول ناوگان حمل و نقل هوایی نمی شود.

به گزارش فارس روز 16 اردیبهشت امسال بود که سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از ممنوعیت سفر در تعطیلات عید فطر در سراسر کشور در همه رنگ بندی‌ها خبر داد و گفت: از روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ظهر شنبه ۲۵ اردیبهشت مصادف با تعطیلات عید سعید فطر تردد بین استان‌ها ممنوع خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول