اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

جمع‌آوری ۱۱۷ میلیارد ریال صدقه در گیلان

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان، مردم نیکوکار استان گیلان، طی سال ۱۳۹۹، حدود ۱۱۷ میلیارد ریال صدقه دادند.

جمع‌آوری ۱۱۷ میلیارد ریال صدقه در گیلان

عباس اهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه ۲۵۳ هزار و ۸۵۰ صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان نصب و توزیع‌شده است، اظهار کرد: صدقه اهدایی در همان محل جمع‌آوری‌شده برای رفع نیاز محرومان و مددجویان منطقه هزینه می‌شود و به‌هیچ‌عنوان از این کمک‌ها برای انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و سازمانی استفاده نمی‌شود.

وی با برشمردن موارد مصرف وجوهات صدقات، گفت: مراحم دریافتی برای کمک به خرید، ساخت و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به امر ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هزینه‌های درمانی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، هزینه می‌گردد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان با تقدیر از همراهی همیشگی مردم نوع‌دوست استان در دستگیری از نیازمندان افزود: شرایط مواجهه با بیماری منحوسکروناو آسیب‌های ناشی از آن، عاملی برای کاهش مراحم و مساعدت‌های هم استانی‌های معزّز نشده و مردم خیّر همانند سال گذشته در این راه خیر قدم برداشته و مشارکت کرده‌اند.

اهرابی با اشاره به شیوه‌های نوین و الکترونیکی برای پرداخت صدقه، بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* با سهولت صدقه روزانه خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول