اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

وحدت؛ زمینه‌ساز فتح خرمشهرهای نظام در گام دوم انقلاب اسلامی

فرهنگیان ولایت‌مدار فارس، از تمام جریانات دلسوز نظام که غیر از اصول و مبانی ناب و اصیل انقلاب اسلامی دغدغه دیگری ندارند درخواست دارد در این پیج تاریخی نظام مقدس جمهوری اسلامی، تمرکز خود را بر وحدت حداکثری تمام جریان‌های انقلاب اسلامی قرار دهند.

وحدت؛ زمینه‌ساز فتح خرمشهرهای نظام در گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، چهار تشکل جامعه اسلامی فرهنگیان فارس، جمعیت اسلامی فرهنگیان فارس، جمعیت فرهنگیان جوان فارس و کانون تربیت اسلامی فارس خطاب به جریانات فعال در حوزه انقلاب اسلامی بیانیه‌ای به این شرح صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَطیعُوا اللَّهَ وَرَسولَهُ وَلا تَنازَعوا فَتَفشَلوا وَتَذهَبَ ریحُکُم  وَاصبِروا  إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصّابِرینَ ﴿ سوره مبارکه انفال آیه ۴۶﴾

شرایط کنونی کشور در دهه پنجم انقلاب اسلامی و آغازین سال‌های دومین گام انقلاب اسلامی و معادلات عرصه بین المللی  به وضوح نشان می دهد که انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ می تواند نقطه عطفی در شکل گیری دولت اسلامی در مسیر  تمدن سازی  نوین اسلامی باشد.

حضور مردم در صحنه انتخابات علاوه بر عزت و اقتدارنظام اسلامیدر سطح بین الملل، وحدت و انسجام درونی نیروهای انقلابی را در پی خواهد داشت و انتخاب رئیس قوه مجریه به عنوان دومین شخصیت نظام پس از رهبری معظم و مسئول اجرای بیش از ۹۵ درصد امور اجرایی کشور، ضامن سلامت مدیریت کشور و امید بخش آینده ای روشن و آکنده از پیشرفت، عزت، عظمت برای این کشور ولایی و سربلندی، آسایش، آرامش و رفاه برای مردم عزیز و نجیب ایران اسلامی و خنثی شدن نقشه ها و توطئه هایاستکبارجهانی خواهد بود.

دلسوزان و دلدادگان اسلام و انقلاب اسلامی مستحضرند که امروز دشمن، گستاخانه با دندان های با غیظ به هم فشرده شده و دهان های به غضب گشوده شده، همراه با بهره گیری از قدرت رسانه ای پیچیده و عواملنفوذیداخلی خویش مترصد بهره گیری از فرصت انتخابات و انتقام جویی از این نظام ولایی و مردم شریف است و برخی افراد و جریانات ناآگاه یا وابسته و مزدور تلاش میکنند مسیر را برای  اصابت این ضربات و لطمات جبران ناپذیر بر پیکره نظام اسلامی فراهم کنند و تنها شیوه عقلایی در مقابل صف آرایی دشمن غدار، وحدت است. 

مرور تاریخ گذشته نیز نشان می‌دهد هر جا وحدت و بصیرت حاکم بوده موفقیتها و برکات الهی را به همراه داشته و هرجا تفرقه و ناآگاهی بر ما مستولی شده، بیماری مزمن خودخواهی، خود محوری و عدم تعدیل جریانی، نظام اسلامی را با چالش های گوناگونی روبرو ساخته و  نقشه دشمن عملی و نیروهای دلداده به غرب، حاکم و به دنبال آن مشکلات گسترده بر جامعه اسلامی تحمیل شده است. 

زمان آن رسیده که از گذشته عبرت گرفته، به مشترکات فراوان خویش دامن زده و وحدت حداکثری را به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر باور داشته باشیم. وحدت راهبردی جریانات دلداده انقلاب اسلامی می تواند با استفاده از فرصت مغتنم انتخابات، امید انقلابی و به تبع آن اعتماد عمومی را به جامعه تزریق نموده و زمینه فتح خرمشهر های نظام مقدس جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب را فراهم نماید.

فرهنگیان ولایت مدار و انقلابی استان فارس از تمامی جریانات دلسوزنظام جمهوری اسلامیایران که غیر از اصول و مبانی ناب و اصیل انقلاب اسلامی دغدغه دیگری ندارند درخواست دارد در این برهه حساس و پیج تاریخی نظام مقدس جمهوری اسلامی تمرکز خود را بر وحدت حداکثری تمامی جریان های انقلاب اسلامی قرار دهند.

از همه جریانات انقلابی اعم از شورای وحدت، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، جبهه پایداری و... انتظار داریم، حول اصل لایتغیر اندیشه اصیل انقلابی و فارغ از هرگونه منفعت طلبی حزبی و جناحی و صرفا بر اساس مصلحت کشور و مردم عزیز و مومن، تصمیم سازنده و منطبق بر اهداف اصیل اسلامی و انقلابی اخذ نمایند.

بدیهی است تشکل‌های فرهنگی ولایتمدار در صورتی می‌توانند برای جلب پشتوانه  حمایت فرهنگیان نجیب و شریف با این حرکت انقلابی تلاش کنند که همه جریان‌های انقلابی در مسیر وحدت از حضور داوطلبان متعدد متعلق به جریان فکری همراه پرهیز نموده و از حضور یک نامزد شاخص و توانمند در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حمایت نمایند.

از خدای بزرگ می‌خواهیم به همه ما توفیق حضور آگاهانه در صحنه انتخابات وتوفیق در این آزمون سخت و پیچیده را کرامت فرماید. ان‌شاالله

سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی مستدام و راه امام و شهدای انقلاب پاینده باد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول