اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

راه‌اندازی 502 صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در چهارمحال و بختیاری

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) گفت: تاکنون 502 صندوق قرض‌الحسنه در شهرها و روستاهای استان تشکیل شده و بیش از دو هزار و 700 وام قرض‌الحسنه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

راه‌اندازی 502 صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در چهارمحال و بختیاری

هوشنگ فولادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه «اشتغال‌زایی مردم‌یار» یکی از فعالیت‌های شاخص سازمان بسیج سازندگی در راستای حمایت از اشتغال و تولید داخلی در استان است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با بیان اینکه این صندوق‌ها از سال 1397 در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شده‌ است، افزود: تاکنون 502 صندوق قرض‌الحسنه در شهرها و روستاهای استان تشکیل شده که از برکات آنان تاسیس 26 تعاونی اشتغال بوده است.

فولادی محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی، حمایت از تولید داخلی، جلوگیری از مهاجرت به شهرها و تلاش در راستای خودکفایی در محصولات مختلف را از اهداف تشکیل این صندوق‌های قرض‌الحسنه خواند و اظهار کرد: بیش از 21 هزار نفر عضو صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم‌یار در استان هستند.

وی از پرداخت بیش از دو هزار و 700 وام قرض‌الحسنه به متقاضیان واجد شرایط خبر داد و تصریح کرد: تاکنون برای یک هزار و 734 نفر از محل اعطای این تسهیلات اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

فولادی ادامه داد: طی سه سال اخیر 16 بازارچه فروش محصولات محلی از محل اعتبارات این صندوق‌ها برای اعضا برپا شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عموم مردم در سراسر استان می‌توانند جهت تاسیس یا مشارکت در این صندوق‌های قرض‌الحسنه به پایگاه‌های مقاومت بسیج مراجعه کنند.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول