اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دعوت شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب غرب تهران از رئیسی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری

شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در بیانیه‌هایی ضمن تشریح شرایط فعلی کشور، از آیت‌الله رئیسی رئیس دستگاه قضا برای اعلام کاندیداتوری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ دعوت کردند.

دعوت شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب غرب تهران از رئیسی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب تهران، شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در بیانیه‌هایی خطاب به حداد عادل ریاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور، موضع خود را در دعوت از آیت‌الله رئیسی، رئیس دستگاه عدلیه کشور به منظور حضور در عرصه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کردند که به شرح ذیل است:

به فرموده مقام معظم رهبری بیشترین اختیارات اجرایی کشور در ریاست جمهوری متراکم است و رئیس جمهور پس از مقام معظم رهبری اولین شخصیت اجرایی کشور است.

در شرایط فعلی انتخاب رئیس جمهوری صادق خدمتگزار عدالتخواه و فسادستیز که سابقه درخشانی در پیگیری منویات مقام معظم رهبری داشته باشد بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

قطعاً استقرار دولتی انقلابی، ولایت‌مدار، مردمی، سختکوش، باروحیه‌ای جوانگرا و پرتلاش تلخی‌های فعلی را به امید و دلگرمی نسل جوان، گشایش رزق و روزی مردم و حل معضلات کشور و اقتدار بیشتر نظام اسلامی در عرصه جهانی خاصه درمیان کشورهای منطقه و مردم آزادی‌خواه جهان و مقاومت خواهد شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در این سه شهرستان غرب استان تهران پس از بررسی‌های میدانی و نظرخواهی مردمی و نخبگان ضمن احترام به سایر کاندیداهای جبهه انقلاب، حضرت آیت‌اللّه رئیسی را به عنوان کاندیدای برتر تشخیص داده و از محضر ایشان مصرانه درخواست می‌کند با اعلام حضور خود در انتخابات موجبات خوشحالی مردم خاصه نسل جوان،خانوادهمعظم شهدا و ایثارگران را فراهم آورد.

یقیناً حضور جناب آقای رئیسی در عرصه انتخابات وحدت بخش بوده و وحدت همدلی همکاری بیشتری در بین نیروهای انقلابی به وجود خواهد آورد و حضور آقای رئیسی میزان مشارکت مردم درانتخابات را که مورد تأکید مکرر مقام معظم رهبری بوده و است به طورچشمگیری بالاتر خواهد رفت.

انتهای پیام/ش/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول