اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

استفاده از ظرفیت نیروی دریایی ارتش برای ساماندهی اموال تملیکی

فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار با مدیرعامل سازمان اموال تملیکی از آمادگی برای کمک به ساماندهی اموال تملیکی خبر داد.

استفاده از ظرفیت نیروی دریایی ارتش برای ساماندهی اموال تملیکی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، محمدعلی افتخاری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این سازمان با امیر دریادارحسین خانزادیفرمانده نیروی دریاییارتش جمهوری اسلامی ایراندیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دریادار خانزادی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، اظهار داشت: سازمان اموال تملیکی یک دستگاه حاکمیتی قلمداد می‌شود که با توجه به وظایف محوله و مقررات می‌تواند از دستگاه‌ها و ارگان‌های دیگر مانند نیروی دریایی ارتش حمایت و پشتیبانی کند.

 وی با تاکید بر همکاری و هم افزایی میان سازمان اموال تملیکی و نیروی دریایی تصریح کرد: نیروی دریایی ظرفیت و امکاناتخوبیدر شمال و جنوب کشور به ویژه استان بوشهر دارد که می‌تواند به سازمان اموال تملیکی در جهت ساماندهی و نگهداری کالاهای تحت اختیار خود کمک کند.

 در ادامه نیز مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر پشتیبانی و همکاری میان دستگاه‌ها و ارگان‌های کشور، بیان داشت: این سازمان آمادگی دارد در چارچوب مقررات و وظایف خود از چرخهتولید و اشتغالدر کشور پشتیبانی بعمل آورد.

 وی تصریح کرد: در سال های اخیر به ویژه در حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله کمک‌های انسان دوستانه ای به نهادهای حمایتی از جمله هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی، سازمان زندان های کشور و سایر ارگان ها شده است.

افتخاری در پایان افزود: این سازمان می‌تواند در حوزه‌های مختلف از قبیل تامین تجهیزات بادوام و کالاهای سریع الفساد به نیروی دریایی ارتش خدمت رسانی کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول