اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ارائه خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه قمربنی هاشم(ع) گفت: در راستای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، تیم‌های بهداشتی- درمانی، آموزشی و مشاوره‌ای کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان اردل به مناطق صعب‌العبور دهدلی و زردلیمه دیناران اعزام شدند.

ارائه خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

مهین غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، تیم‌های بهداشتی- درمانی، آموزشی و مشاوره‌ای طرح ملی «شهید دکتر رهنمون» کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان اردل در اردیبهشت‌ماه سال جاری به مدت دو روز در دو شیفت کاری صبح و عصر به مناطق صعب‌العبور دهدلی و زردلیمه دیناران اعزام شدند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) خاطرنشان کرد: تیم اعزامی متشکل از پزشک عمومی، کارشناسان مراقب سلامت و بهورز بود که در این اعزام خدمات بهداشتی-درمانی، آموزشی و مشاوره‌ای به مردم شریف منطقه ارائه گردید.

غفاری اهم خدمات ارائه شده توسط این تیم را اعلام کرد و افزود: ویزیت و معاینه رایگان توسط پزشک عمومی برای 183 نفر، ارائه داروی رایگان توسط پزشک عمومی برای 183 نفر، خدمت‌رسانی به 2 مادر باردار، ارائه آموزش‌های بهداشتیبه صورتآموزش چهره به چهره فردی، ارائه خدمات تزریقات و پانسمان و انجام واکسیناسیون بخشی از این خدمات است.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول