اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دعوت شورای ائتلاف گیلان از آیت‌الله رئیسی برای حضور انتخابات ریاست جمهوری

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان از آیت‌الله رئیسی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دعوت کرد.

دعوت شورای ائتلاف گیلان از آیت‌الله رئیسی برای حضور انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با صدور نامه‌ای به ریاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از آیت‌الله رئیسی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دعوت کرد.

متن کامل بیانیه به قرار زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر حداد عادل
ریاست محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

سلام‌علیکم؛ همان‌طور که مستحضر هستید مدیریت ناکارآمد دولت، تضییع بیت‌المال و عدم بهره‌مندی از توان داخلی کشور طی هشت سال اخیر سبب شده است معیشت مردم هر روز بیشتر با مشکل مواجه شده و زمینه برای سوءاستفاده دشمنان خارجی و فرصت‌طلبان داخلی فراهم شود.

اهمیت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بر هیچ‌کس پوشیده نیست زیرا علی‌رغم فضاسازی‌های سودجویان جهت تشریفاتی جلوه دادن جایگاه ریاست قوه مجریه، همگان می‌دانند که سکان امور اجرایی کشور در حوز‌ه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... در اختیار رئیس‌جمهور است و حضور فردی کارآمد، توانمند، متعهد، مردمی، امین، انقلابی و کارآزموده در این جایگاه می‌توانند گره بسیاری از مشکلات کشور را باز کند.

باتوجه به مطالب مذکور، راهکار پیروزی جبهه انقلاب در انتخابات پیشرو اتحاد و اجماع بر روی یک گزینه واحد است که بر اساس آمار و نظرسنجی‌های انجام‌شده حضرت آیت‌الله رئیسی مناسب‌ترین و کارآمدترین فرد برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 و تصدی جایگاه ریاست قوه مجریه هستند.

عملکرد مناسب آیت‌الله رئیسی در مدیریت قوه قضائیه و روحیه فساد ستیز، انقلابی و توانمند ایشان در عرصه مدیریتی می‌تواند بارقه‌های امید را در میان مردم ایجاد کرده و ملت ایران، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جایگاه اصلی خود بازگرداند.

لذا به نیابت از مردم شهید پرور استان گیلان که 8هزار شهید والامقام را تقدیم تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی کردند از شما خواستاریم تا از حضرت آیت‌الله رئیسی به‌منظور حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 دعوت به عمل‌آورده و پیگیری لازم تا حصول نتیجه مطلوب را به عمل‌آورید.

با تشکر از مساعی وحدت‌آفرین شما
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول