اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ممنوعیت ورود و خروج به البرز در تعطیلات عید فطر/روند شیوع بیماری تحت کنترل است

استاندار البرز با اشاره به اینکه با رعایت حداکثری صنوف و مردم موفق شده ایم با شیب نزولی کرونا در استان همراه باشیم، گفت: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا ورود به تمامی استان‌های کشور در ایام تعطیلات عید سعید فطر ممنوع خواهد بود.

ممنوعیت ورود و خروج به البرز در تعطیلات عید فطر/روند شیوع بیماری تحت کنترل است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله باکروناکه به ریاست رییس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشوربه صورتویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه کمیته‌های مربوطه گزارش‌های لازم را ارئه دادند، گفت: با توجه به مدیریتی که در البرز با همراهی ویژه مردم و اصناف صورت گرفت این بار نیز مورد تقدیر ستاد ملی قرار گرفتیم.

استاندار البرز با قدردانی از همراهی مردم و بویژه صنوف، ادامه داد: شیب بستری‌ها و فوتی‌های البرز در موج چهارم شیوع کرونا با سرعت بالاتری نسبت به تهران در حال نزول است.

این مقام مسؤول ادامه داد: با توجه به مصوبه ستاد ملی، سفر در تعطیلات عید فطر حتی به استان‌های دارای شرایط زرد نیز ممنوع است و هر گونه ورود و خروجی با پلاک‌های غیر بومی ممانعت و جریمه می‌شود.

وی افزود: فرمانداران، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا و تمامی نیروهای نظامی و انتظامی در البرز باید در خصوص اعمال محدودیت ترددها در تعطیلات پیش رو به جد حضور داشته باشند.

استاندار البرز اظهار کرد: اصناف البرز، درخواستی مبنی بر بازگشایی مشاغل گروه ۲ با رعایت شیوه نامه های بهداشتی را داشتند و این امر طی مکاتبه و تماس تلفنی با ستاد ملی طرح شد و موافقت جهت اعمال این درخواست صورت گرفت.

وی با بیان اینکه البرز جزو اولین استان هایی بود که این درخواست را مطرح و پیگیری کرد، گفت: گروه‌های آسیب پذیر مشمول گروه یک، در حال واکسیناسیون هستند و امیدوارم با توجه به اقدامات صورت گرفته تا پیش از پاییز امسال واکسیناسیون به پایان برسد.

کمک ویژه کرونایی دولت بهصنوفو سازنده‌ها در البرز

استاندار البرز تصریح کرد: اصناف البرز همراهی بسیارخوبیبا مصوبات ستاد ملی و استانی با کرونا داشتند و در خصوص بازگشایی مشاغل گروه ۲، ایجاد فرصت جهت پرداخت عوارض شهرداری و تمدید خودکار پروانه کسب تا ۳ ماه درخواست هایی مطرح کرده بودند که مورد موافقت قرار گرفت.

به گفته این مقام مسؤول همچنین کسبه ای که در حوزه ساخت و ساز فعالیت دارند بر اساس ماده ۵۹ برای پروانه ساخت، تخفیف ویژه ای خواهند داشت.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول